دانلود سریال
Criminal Minds

2209 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 220802
10
/
8.1
IMDB Rating
345
/
345
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal Minds
دانلود سریال Criminal Minds

خلاصه داستان سریال Criminal Minds

این مجموعه تلویزیونی که با نام ذهن های تبهکار یا همان جنایتکار شناخته می شود، داستان تیمی را به تصویر می کشد که از چندین بازرس اف بی آی تشکیل شده است. ماجرای Criminal Minds از همان ابتدا برای بینندگان جذاب و هیجان انگیز است؛ چرا که این بازرسان جنایی از سوی قاتلان سریالی تهدید می شوند. می توان این تهدید را به عنوان یکی از بزرگ ترین و واقعی ترین تهدید هایی تلقی کرد که بازرسان جنایی اف بی آی با آن مواجه شده اند. همه چیز از جایی شروع می شود که یک مجرم ناشناخته از شرایط موجود استفاده می کند. 

این مجرم که هویت مشخصی ندارد و کسی از این بازرسان او را نمی شناسند، چندین قاتل سریالی را دور هم جمع کرده و شبکه ای از جنایتکاران و خلافکاران را تشکیل داده است. او قصد دارد تمامی افکار خود در این مسیر را عملی کرده و ذهنیت خود را به تمامی اعضای گروه تعمیم دهد. حالا بازرسان جنایی که در اف بی آی مشغول هستند، در سریال Criminal Minds وظیفه دارند تا هر یک از اعضای این تیم تبهکار را پیدا کرده و به راز درون تیم آن ها پی ببرند. این بازرس ها سعی می کنند برای حل این پرونده، ذهنیت خود را به ذهنیت تبهکاران نزدیک کرده و مانند آن ها فکر کنند. 

 

سریال Criminal Minds

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های جنایی، درام، هیجان انگیز و همچنین اکشن ساخته شده را فردی با نام جف دیویس به عهده داشت. می توان از جو مانتگنا، شیمار مور، توماس گیبسون، کرستن ونسنس، لولا گلودینی، ریچل نیکولز و متیو گری گابلر به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Criminal Minds به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. لازم است بدانید که جف دیویس سازندگی این سریال را هم به عهده داشت. این مجموعه، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

این مجموعه تلویزیونی پلیسی و جنایی در 15 فصل و 324 قسمت تولید شده است. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. می توان از تاچ استون تلویژن، سی بی اس تلویژن استودیوز، مارک گوردون، پارامونت تلویژن و ای بی اس استودیوز به عنوان برخی از تولید کنندگان اصلی Criminal Minds نام برد. اولین قسمت از این سریال 324 قسمتی، در تاریخ 22 سپتامبر 2005 روی شبکه رفته و منتشر شد. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه سی بی اس بود. 

19 ژوئیه 2020، تاریخ پخش آخرین قسمت از سریال ذهن های تبهکار است. 

 

نقد سریال Criminal Minds

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که این مجموعه تلویزیونی جنایی، مناسب افراد زیر 18 سال نیست. ذهن های تبهکار با داستانی راز آلود و مهیج، توانست از همان ابتدای پخش نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و امتیاز مناسبی را از آن خود کند. می توان از امتیاز 8.1 که سایت IMDB برای Criminal Minds در نظر گرفته، به عنوان یکی از این امتیازات مناسب نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-09-06 10:29:08
    واقعا مرسی.... این که یه سایت انیمه سریال های خفن رو هم میزار واقعا عالیه.... واقعا تشکر کارم رو خیلی راحت کردید برای دانلود
  • 1401-09-04 00:05:21
    کاش لینک دانلود با حجم کمتر رو هم بذارید. :(
    • 1401-09-04 00:05:36
      مقدور نبوده دیگه چیزی بیش از این قرار بدیم متاسفانه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.