بهترین سریال های انیمیشنی سال 2023 + دانلود

توسط Alireza

بهترین سریال های انیمیشن سال 2023 (خارج از دنیای انیمه)

در حالی که تنها چند روز تا سال 1402 باقی مانده است، می خواستیم به گذشته نگاهی بیندازیم و در مورد برخی از تاثیرگذارترین و سرگرم کننده ترین سریال های انیمیشنی که در سال 2023 عرضه شدند، صحبت کنیم. ما در انیمه لیست برخی از سریال ها را به خاطر تأثیر فرهنگی شان انتخاب کردیم و برخی به خاطر انیمیشن های چشمگیرشان و برخی دیگر را صرفاً به این دلیل که آنها را دوست داشتیم. تنها معیاری که در نظر گرفتیم این بود که سریال باید در سال 2023 پخش می شد و باید چندین قسمت می داشت و جزو انیمه ها هم نمی بود. ما نمی گوییم که این ها ده بهترین انیمیشن سال 2023 هستند، اما هر کدام چیزی داشتند که آن را متمایز می کرد. در اینجا لیست ما، به ترتیب حروف الفبا، از 10 سریالی است که در سال 2023 مورد توجه ما قرار گرفتند.

 

سریال انیمیشن Adventure Time: Fionna and Cake

بهترین سریال های انیمیشنی سال 2023

این اسپین آف به بلوغ رسیده از Adventure Time که مورد علاقه طرفداران Cartoon Network است، با حجم زیادی از تبلیغات همراه شد. طرفداران و منتقدان به طور یکسان از سریال هیجان زده شدند، سریالی که نه تنها از نظر داستانی، بلکه از نظر زیبایی شناختی نیز به بلوغ رسیده است. لحن این انیمیشن تند است، اما برای داشتن حسی واقعی تری که قهرمانان جوان سریال کاوش می کنند، این تندی کمرنگ تر شده است. با این حال، چیزی که باقی می ماند، حس عجیبی است که Adventure Time را تبدیل به سریالی کرد که هنوز در قلب بسیاری از بینندگان جایگاه ویژه ای دارد.

 

سریال انیمیشن Blue Eye Samurai

بهترین سریال های انیمیشنی سال 2023

سامورایی چشم آبی یکی از هیجان انگیزترین میکس های انیمیشن دو بعدی و سی جی را در سال 2023 داشت. این سریال که توسط Blue Spirit در فرانسه ساخته شده است، داستان یک استاد سامورایی در دوره ادو را روایت می کند که برای انتقام زندگی می کند. این نمایش توسط آمبر نویزومی و مایکل گرین با نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی، پشتیبانتی شده و کارگردانی ناظر آن نیز بر عهده جین وو بوده است. گرین که نامزد دریافت جایزه اسکار برای نویسندگی لوگان بود، به عنوان شورانر حضور داشته و تجربه سینمایی او حال وئ هوای تازه ای به سامورایی چشم آبی بخشیده بود.

 

سریال انیمیشن Gremlins: Secrets of the Mogwai

بهترین سریال های انیمیشنی سال 2023

چه کسی فکرش را می کرد که راه اندازی مجدد یک فیلم هیولایی محبوب 39 ساله به عنوان یک سریال انیمیشنی به چیزی بسیار جذاب و از نظر زیبایی شناختی متمایز منجر شود؟ با این حال ما اینجا هستیم و این سریال را در لیست خود قرار می دهیم! این نمایش از خاستگاه سینمایی ترسناک و سبک خود دور می شود و دقیقاً مخاطبان کودک و خانواده را هدف قرار می دهد. زیبایی شناسی آن برای برآوردن آرزوهای این جمعیت ارائه شده است و دارای انیمیشن سی جی پرانرژی، پالت رنگی پر جنب و جوش و نسخه بسیار کمتر ترسناک گرملین است.

 

سریال انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire

بهترین سریال های انیمیشنی سال 2023

انیمیشن های آفریقایی در حال حاضر در حال پیشرفت هستند و مجموعه جدید دیزنی شاید بهترین نمونه از توانایی های این قاره باشد. Triggerfish تهیه کننده اصلی این مجموعه بود، اما اپیزودها توسط هنرمندانی از آفریقای جنوبی، مصر، کنیا، نیجریه، زیمبابوه و اوگاندا تهیه شده است. این مجموعه ده تصویر آینده نگر از آفریقا را با الهام از تاریخ ها و فرهنگ های متنوع این قاره ارائه می کند. کارگردانان تشویق شدند تا از تجربیات و داستان های شخصی خود استفاده کنند تا دنیاهای جدید، فناوری های پیشرفته، بیگانگان، ارواح و هیولاها را تصور کنند. برای اطمینان از اینکه Kizazi Moto در اجرای خود واقعا آفریقایی باقی می ماند، مدیر خلاق Triggerfish، Anthony Silverston به هنرمندان دستور داده که از دیدن انیمیشن های موجود برای الهام اجتناب کنند و در عوض اجازه دهند مردم و محیط های آفریقا آنها را راهنمایی کنند.

 

سریال انیمیشن Moon Girl and Devil Dinosaur

سال سختی برای تولیدات لایو اکشن مارول بود، اما این برند همچنان در انیمیشن به شکوفایی خود ادامه می دهد و دختر ماه و دایناسور شیطانی نقطه اوج آن بودند. این مجموعه بیشترین نامزدی و برنده ی جایزه ترین عنوان انیمیشن در امی امسال ژانر کودکان و خانواده بود و هر جایزه ای که برد شایسته آن بود. این نمایش هر آنچه از مجموعه کتاب های مصور کودکانه می خواهید را دارد، اما چیزی که واقعاً آن را خاص می کند «لحظه های میکس تیپ» است، زمانی که زیبایی شناسی و سرعت نمایش به طور کامل تغییر می کند تا با یک قطعه موسیقی همگام شود.

 

سریال انیمیشن My Dad the Bounty Hunter

اورت داونینگ جونیور و پاتریک هارپین، شورانرهای این پروژه، سریال نتفلیکس خود را به عنوان «نامه ای عاشقانه به انیمیشن، ژانر علمی تخیلی و خانواده های سیاه پوست توصیف کردند که در این کمدی دیوانه کننده و پر اکشن نقش داشته اند». بررسی کنید، بررسی کنید و بررسی کنید. این نمایش با در نظر گرفتن کودکان و مخاطبان خانوادگی ساخته و نوشته شده است، اما اکشن و طنز آن به اندازه کافی تیزبینانه هست که برای بینندگان در هر سنی جذابیت داشته باشد. این نمایش دارای انیمیشن درجه یک از استودیوی فرانسوی انیمیشن Dwarf است.

 

سریال انیمیشن Scavengers Reign

این مجموعه علمی تخیلی هیجان انگیز اعضای بازمانده یک کشتی باری فضایی آسیب دیده را دنبال می کند که در سیاره ای زیبا و در عین حال بی رحم گیر افتاده اند. چیزهای زیادی درباره سریال Scavengers Reign وجود دارد که آنها را دوست داشته باشیم، اما ویژگی مورد علاقه ما دنیای بسیار متنوع گیاهان و جانوران ان است که توسط تیم های Green Street Pictures و Titmouse ایجاد شده است. هر شکل زندگی برای اکوسیستمی بزرگتر احساس نیاز می کند و تماشای اینکه چگونه ورود انسان به آن سیستم ها چیزها را تغییر می دهد لذت بخش است.

 

سریال انیمیشن Scott Pilgrim Takes Off

این مجموعه هشت قسمتی توسط استودیوی انیمیشن سازی ساینس سارو مستقر در توکیو، یکی از هیجان انگیزترین شرکت های خارج از عرف انیمه ژاپنی ساخته شده و توسط کارگردان فیلم اصلی، ادگار رایت، شورانری شده است. مانند فیلم قبلی رایت، مجموعه اسکات پیلگریم بر اساس کمیک برایان لی اومالی به همین نام ساخته شده است. سریال Scott Pilgrim Takes Off با آمیختن تأثیرات روایی و زیبایی شناختی غرب و شرق توانسته ظاهر و احساسی را خلق کند که در عین حال آشنا و تازه باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید