دانلود سریال
Gremlins: Secrets of the Mogwai گرملین ها: رازهای موگوای

416 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 493
10
/
7.2
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai (گرملین ها: رازهای موگوای) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai (گرملین ها: رازهای موگوای) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai

این سریال به چگونگی ملاقات سم وینگ 10 ساله با موگوای جوان به نام گیزمو می پردازد.  سام و گیزمو همراه با یک دزد خیابانی نوجوان به نام ال، سفری خطرناک را در حومه های چین انجام می دهند و با هیولاها و ارواح رنگارنگی از فولکلور چینی رو به رو می شوند و گاهی با آن‌ها می جنگند. در تلاش آنها برای بازگرداندن گیزمو به خانواده اش و کشف یک گنج افسانه ای، آنها توسط یک صنعتگر تشنه قدرت و ارتش رو به رشد او از گرملین های شیطانی تعقیب می شوند.

 

عوامل ساخت سریال Gremlins 2023

سریال انیمیشن Gremlins: Secrets of the Mogwai یک مجموعه تلویزیونی کمدی فانتزی با انیمیشن کامپیوتری محصول کشور آمریکا است. این مجموعه به عنوان پیش درآمدی برای فیلم Gremlins محصول 1984 و دنباله آن در سال 1990 Gremlins 2: The New Batch در دهه 1920 شانگهای، شرق چین می گذرد و داستان چگونگی ملاقات سم وینگ 10 ساله با گیزمو را روایت می کند. نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی آن توسط تزه چون انجام شد. استیون اسپیلبرگ، داریل فرانک، جاستین فالوی، سام رجیستر، و برندن هی نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی با جو دانته (که هر دو فیلم گرملین را کارگردانی کرد) به عنوان تهیه کننده مشاور خدمت می کنند. در فوریه 2021، قبل از پخش سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai، برای فصل دوم تمدید شد. در 25 فوریه 2019، WarnerMedia یک سریال انیمیشنی بر اساس Gremlins، را برای سرویس پخش HBO Max خود استارت بزند. تزی چون برای نوشتن سریال تایید شد و به عنوان تهیه کننده اجرایی با داریل فرانک، جاستین فالوی، سام ریجستر و برندان هی خدمت می کرد. در اول ژوئیه 2019، این سریال که اکنون با عنوان Gremlins: Secrets of the Mogwai نامگذاری شده است، سفارش سریال 10 قسمتی را دریافت کرد. در فوریه 2020، جو دانته، کارگردان دو فیلم اصلی، فاش کرد که به عنوان مشاور این مجموعه بازی می کند. در 17 فوریه 2021، قبل از پخش سریال، HBO Max سریال را برای فصل دوم در تور مجازی مطبوعاتی TCA تمدید کرد.


عملکرد انیمیشن Gremlins: Secrets of the Mogwai

سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 13 ژوئن 2022 انجام داد، قبل از اینکه سریال با پخش مکس در 23 مه 2023، شامل 10 قسمت، آغاز به کار کرد. این سریال همچنین قرار است در شبکه کارتون به عنوان بخشی از بلوک ACME Night آنها پخش شود. در سپتامبر 2021، اعلام شد که این سریال در شبکه کارتون به عنوان بخشی از بلوک شب ACME آنها پخش خواهد شد. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 13 منتقد، امتیاز تأیید 100٪ با میانگین نمره 8.8/10 را گزارش کرده است. برای دانلود سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. انجمن این وب سایت در مورد سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai نوشتند: «رازهای موگوای با ترکیبی از جذابیت و آشفتگی فیلم های اصلی، یک سرگرمی خانوادگی لذت بخش است.» دانلود انیمیشن Gremlins: Secrets of the Mogwai 2023 به کودکان از سیزده سال به بالا پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.