دانلود سریال
Adventure Time: Fionna & Cake وقت ماجراجویی با فیونا و کیک

794 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4650
10
/
9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Adventure Time: Fionna & Cake (وقت ماجراجویی با فیونا و کیک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Adventure Time: Fionna & Cake (وقت ماجراجویی با فیونا و کیک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال وقت ماجراجویی با فیونا و کیک 2023

سریال Adventure Time: Fionna and Cake یک اسپین آف از Adventure Time است که آخری ماجراهای فین آدم و جیک سگ را دنبال می کند. این سریال به دنبال مکمل های فین و جیک، یعنی فیونا انسان و کیک گربه است. در این مجموعه همچنین ستاره سیمون پتریکوف، شخصیتی که در بیشتر زمان ماجراجویی به عنوان پادشاه یخ شناخته شده بود نیز حضور دارد.

 

عوامل ساخت سریال Adventure Time: Fionna and Cake

سریال Adventure Time: Fionna and Cake یک مجموعه تلویزیونی اسپین آف در ژانر انیمیشن بزرگسالان محصول کشور آمریکا است که توسط آدام موتو بر اساس سریال Cartoon Network Adventure Time ساخته شده است. برخلاف Adventure Time، این نمایش برای مخاطبان جوان ساخته شده است.  سومین سری از این فرنچایز، از طریق سرویس استریم مکس در 31 آگوست 2023 به نمایش درآمد. این سریال بر روی شخصیت های اصلی، فیونا و کیک، نسخه های جایگزین شخصیت های اصلی فین انسان و جیک سگ از سری اصلی که قبلاً در قسمت‌های اصلی خود ظاهر شده بودند، به همراه پادشاه یخی به عنوان شکل انسانی اش سیمون پتریکوف تمرکز دارد. این سریال توسط موتو، که به عنوان مجری برنامه در نیمه دوم Adventure Time و نظارت بر تولید برنامه های ویژه سرزمین های دوردست، و همچنین فرد سیبرت و سام رجیستر، تولید شده است. سریال Adventure Time: Fionna and Cake بصورت ده قسمت نیم ساعته تایید شده و با دو قسمت در هفته تا 28 سپتامبر منتشر شد. در این سریال صداگذارانی چون مادلین مارتین در نقش فیونا کمپبل، رز رایان در نقش کیک گربه، تام کنی در نقش سیمون پتریکوف، اندرو رانلز در نقش گری پرینس و دونالد گلاور در نقش مارشال لی، نسخه انسانی مارسلین ملکه خون آشام هنرنمایی می کنند. ایده «فیونا انسان» و «کیک گربه» از نقاشی هایی که ناتاشا آلگری، طراح شخصیت Adventure Time و تجدید نظر طلب استوری برد، در طول فصل های اولیه نمایش به صورت آنلاین ارسال کرده بود، شکل گرفت. استقبال از شخصیت های تغییر جنسیت داده شده آنقدر مثبت بود که سازندگان Adventure Time تصمیم گرفتند شخصیت ها را در سریال بنویسند.

 

عملکرد سریال Adventure Time: Fionna and Cake 2023

در طول کامیک کان سن دیگو در 20 ژوئیه 2023، مکس اعلام کرد که Adventure Time: Fionna and Cake در 31 آگوست پخش خواهد شد و تریلر آن در 17 اوت منتشر شد. در عرض پنج هفته از اولین تا 28 سپتامبر، دو قسمت هر هفته منتشر شد و در مجموع ده قسمت را تشکیل می داد. فیلم فیونا و کیک در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 10 بررسی، 100% تاییدیه Rotten Tomatoes را دارد. برای دانلود سریال Adventure Time: Fionna and Cake 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Kaiya Shunyata از RogerEbert گفت که این سریال به بینندگان اجازه می دهد "عاشق نسخه های مختلف شخصیت هایی شوند که بینندگان در ابتدا 13 سال پیش عاشق آنها شدند" و استدلال کرد که این سریال "با طرفداران نمایش صادق است". کلمن اسپیلد از Daily Beast گفت که این سریال به دور از یک "غذای منتقدان نوستالژیک" است، بلکه "توسعه مشخصی از افسانه Adventure Time" است و اظهار داشت که این سریال "طراحی شخصیت آرامش بخش و سبک انیمیشن" را تکرار می کند. جیک کلاینمن از اینورس گفت که این سریال "کل فرنچایز را با جهش به جلو می برد"، آن را یکی از "بالغ ترین آثار عاطفی" در فرنچایز خواند و افزود که سریال در قلب خود، "داستانی درباره دلشکستگی بزرگ شدن» دارد. دانلود سریال Adventure Time: Fionna and Cake به طرفداران قدیمی انیمیشن بزرگسالانه و این سریال که منتظر بازگشت Adventure Time بودن پیشنهاد ویژه میشه. سامانتا پوک از Polygon و جیمز فاکتورا از Them هر دو سریال را به خاطر نمایش عجیب و غریبش تحسین کردند - عمدتاً از طریق رابطه عاشقانه مارشال لی و گری پرنس.  Puc به تداخل بین روابط گری و مارشال لی و همتایانشان بابل آدامس و مارسلین که جنسیتشان عوض شده است، اشاره کرد و اظهار داشت که "آنها همیشه به عنوان سرنوشت عاشقانه یکدیگر نوشته می شوند". فاکتورا "رابطه همجنسگرایانه" گری و مارشال را با «رابطه دگرجنسگرایانه» در فصلهای اولیه Adventure Time می تواند در برخی مواقع متضاد کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.