دانلود سریال
Blue Eye Samurai سامورایی چشم آبی

2733 تعداد بازدید
User 18
10
/
9.11
AnimeList Rating
User 27949
10
/
8.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Blue Eye Samurai (سامورایی چشم آبی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Blue Eye Samurai (سامورایی چشم آبی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمه Blue Eye Samurai 2023

ژاپن در دوره ادو، ورود افراد خارجی در این کشور را ممنوع کرده است. هرکسی که خون مختلط داشته باشد، نجس دیده می شود، چیزی که انسان نیست. با میزو با چشم آبی (مایا ارسکین) در تمام عمرش بد رفتار شده است. پس از گذراندن سالها آموزش برای تبدیل شدن به بزرگترین سامورایی در سراسر ژاپن، میزو با لباس مبدل به دنبال انتقام از مرد سفید پوستی است که مسئول کشتن مادرش بوده است. سفر او زمانی پیچیده تر می شود که یک سرآشپز با توانایی متفاوت به نام رینگو (ماسی اوکا) تصمیم می گیرد که می خواهد شاگرد او شود…

 

عوامل ساخت انیمه Blue Eye Samurai 2023

انیمیشن سامورایی چشم آبی (به انگلیسی: Blue Eye Samurai) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، انیمیشن بزرگسالان محصول مشترک کانادا و آمریکا است که توسط تیم زن و شوهر مایکل گرین و امبر نویزومی ساخته و نوشته شده است. در این سریال مایا ارسکین در نقش میزو، سامورایی چشم آبی زن نژاد مختلط، ماسی اوکا در نقش رینگو، دارن بارنت در نقش تایگن، برندا سانگ در نقش پرنسس آکمی و جورج تاکی در نقش سکی صدا گذاری می کنند.

 

عملکرد سریال سامورایی چشم آبی 2023

قسمت اول دو روز زودتر در کانال یوتیوب نتفلیکس منتشر شد. دانلود سریال Blue Eye Samurai برای طرفداران مانگا، انیمه، یا فقط تصاویری باورنکردنی که داستانی حماسی از انتقام، خیانت و استقامت را روایت می کند، پیشنهادی است. مایکل گرین و امبر نویزومی به عنوان خالق، نویسنده، مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی خدمت می کنند. دانلود سریال Blue Eye Samurai 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. شخصیت ها از میزو خشن گرفته تا رینگوی ساده روی جالب هستند. قهرمانان ما به راحتی تشویق می شوند در حالی که شرورها کاملاً شیطانی هستند. میزو احساس می کند که شخصیتش ترکیبی از مولان و جان ویک است. او زنی است که در حالی که به دنبال انتقام است باید با زن ستیزی آن دوره نیز مبارزه کند. جامعه به او می گوید جای زن این است که مطیع و لذت بخش برای مردان باشد. سامورایی چشم آبی بیش از نوشته های قوی و شخصیت های به یاد ماندنی دارد. انیمیشن، نور، موسیقی و زوایای آن مانند یک رقص با هم کار می کنند تا شما را به سمت خود بکشانند و داستان را به جلو سوق دهند. استفاده هوشمندانه از نور، سایه ها و رنگ آمیزی هر فریم را به چیزی خیره کننده تبدیل می کند. این نمایشی است که از خشونت دوری نمی کند اما در کنار زیبایی آن را اجرا می کند. هنگام تماشای یک انیمه چیزهای کمی رضایت بخش تر از دیدن یک صحنه مبارزه با رقص و فیلمبرداری خوب است. طرفداران می‌خواهند که آنها هم جشنی برای چشم‌ها باشند و هم دل‌نشین. چیزی شبیه به Demon Slayer اخیراً در نبرد Tengen vs Gyutaro به نمایش گذاشته شد. Blue Spirit آن را در اینجا میخکوب می کند و عمل را کاملاً واقع گرایانه نگه می دارد و در عین حال تقریباً باورنکردنی است، شبیه به تماشای جان ویک که ارتشی از قاتلان را فقط با مهارت های رزمی و تفنگ های خود نابود می کند. هر مبارزه این احساس منحصر به فرد است، چه نزاع در خیابان باشد یا چیزی شبیه به یک فیلم ترسناک.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-08-20 08:58:52
    عالی . ببینین پشیمون نمی شید. با آخرین کیفیت دانلود کنید خیلی بهتر میشه. حواستون ولی به صحنه ها 18+ باشه که کم نیست.
  • 1402-10-12 15:36:07
    عالی بود
  • سلام خسته نباشید.لطف کنی تیزر یا تریلر انیمه هارو بزارید اینطور راحت تر میشه انتخاب کرد .خیلی ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.