دانلود سریال
Kizazi Moto: Generation Fire کیزازی موتو

874 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 476
10
/
7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kizazi Moto: Generation Fire (کیزازی موتو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Kizazi Moto: Generation Fire (کیزازی موتو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال kizazi moto: Generation Fire

هر فیلم یک دیدگاه آفریقایی، از یک یا چند کارگردان، در موضوعاتی مانند رسانه‌های اجتماعی، دوگانگی، ناتوانی، تأمل در خود، انسانیت مشترک، و موضوعات دیگر، با داستان هایی که شامل سفر در زمان، فرازمینی ها و جهان های موازی است، دارد...

 

عوامل ساخت انیمیشن kizazi moto: Generation Fire

سریال kizazi moto: Generation Fire یک مجموعه فیلم کوتاه انیمیشن گلچین در سبک آفریقایی است که توسط Triggerfish تولید شده است. این سریال اولین بار در 5 ژوئیه 2023 در دیزنی + پخش شد و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در 27 ژوئن 2021، اعلام شد که سازندگانی از زیمبابوه، آفریقای جنوبی، اوگاندا، نیجریه، کنیا و مصر روی یک سری ده قسمتی از فیلم انیمیشن انیمیشن با عنوان kizazi moto: Generation Fire کار خواهند کرد. پیتر رمزی به عنوان تهیه کننده اجرایی انتخاب شد، در حالی که Tendayi Nyeke و آنتونی سیلورستون ناظر تولید بودند، و Triggerfish استودیو اصلی، همراه با دیگر استودیوهای انیمیشن در آفریقا بصورت مشترک بود. تاریخ اکران "اواخر سال 2022" برآورد شد و هر فیلم کوتاه 10 دقیقه طول کشید. برخی این مجموعه را به عنوان "پیشرفت اخیر" برای صنعت انیمیشن آفریقا توصیف کردند. توسعه این مجموعه شامل یک "مرحله تحقیقاتی چند ساله" بود تا اطمینان حاصل شود که فیلم ها فرهنگ های خاصی را به درستی به تصویر می کشند. تاریخ انتشار بعداً به سال 2023 تغییر یافت، بعداً اعلام شد که این سریال در 5 ژوئیه 2023 در دیزنی + پخش خواهد شد. یک تریلر برای این سریال در 13 ژوئن 2023 منتشر شد.

 

عملکرد انیمیشن kizazi moto: Generation Fire

در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، این سری انیمیشن بر اساس 8 بررسی، 100٪ امتیاز تأیید با میانگین نمره 8.30/10 را گزارش کرد. برای دانلود سریال kizazi moto: Generation Fire با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. پولیام مور از سایت آستانه نوشت که این سریال نشانه ای از این است که دیزنی مخاطبان جهانی را در آغوش می کشد که خواهان «دنیای خارق العاده ای هستند که توسط داستان نویسانی که خارج از هالیوود کار می کنند» رویاپردازی کرده اند. او استدلال کرد که هر یک از فیلم های کوتاه منحصر به فرد هستند و مجموعه به‌طور کلی مجموعه ای از داستان های متمایز است که «بر اساس قانون فرهنگی پاپ علمی تخیلی» که او آن‌ها را با جنگ ستارگان: Visions مقایسه کرد، گفت که هیچ یک از فیلم‌های کوتاه عجله ای ندارند و در تلاش برای یافتن معنای خود هستند، و اضافه کرد که این سریال «استعدادهای جدید» امیدوارکننده زیادی را در رادار شما قرار خواهد داد. دانلود سریال kizazi moto: Generation Fire 2023 به طرفداران انیمیشن های کوتاه پیشنهاد میشه. لورن وستبروک از MovieWeb گفت که این مجموعه دیدگاه متفاوتی نسبت به فیلم ها و سریال های دیگر ارائه می‌دهد و «تفسیر فرهنگی عمیقاً درون نگرانه ای درباره جامعه مدرن» ارائه می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.