معرفی بهترین سریال های جنایی قرن 21 + دانلود

برترین سریال های جنایی قرن 21

Best Crime TV Shows

برای چندین دهه، ژانر جنایی یکی از محبوب ترین ها در حوزه تلویزیون بوده است. این سریال ها معمولاً حامل داستان های جذابی هستند که توسط شخصیت های اخلاقی پیچیده در موقعیت های جالب پر شده اند. هیچ چیز مانند تجربه هیجان هرج و مرج و حواشی قانون با توجه به آسایشی که در خانه حس می کنیم، وجود ندارد. چه سریالی مانند سوپرانوها و درباره افرادی باشد که مرتکب جنایات می شوند یا مانند سریال کارآگاه واقعی درباره افرادی باشد که سعی در مبارزه با آنها دارند، نمایش های جنایی یکی از محبوب ترین ها برای کاربران در IMDb هستند و بسیاری در لیست 250 سریال برتر این سایت حضور دارند. فهرست انیمه لیست از بهترین سریال های جنایی تمام دوران جنبه هایی را به نمایش می گذارد که طرفداران و منتقدان در مورد این ژانر دوست دارند، مانند موارد استنتاجی، موقعیت های سخت، پیچ و تاب های داستانی تکان دهنده و موارد دیگر.

 

  1. سریال Breaking Bad

سریال برکینگ بد بالاترین سریال در تمام رتبه بندی های IMDb است و این جای تعجب ندارد. این درام درباره یک معلم شیمی به نام والتر وایت (برایان کرانستون) است که پس از تشخیص سرطان، تصمیم می گیرد وارد تجارت مواد مخدر شود تا مطمئن شود که آینده خانواده اش را قبل از مرگ تضمین می کند. او از یک دانش آموز سابق خود که اکنون یک جنایتکار کوچک است، جسی پینکمن (آرون پل) کمک می گیرد و این دو برای صعود به رتبه های بالای صحنه محلی مواد مخدر تلاش می کنند، اما در نهایت به جاهای عجیبی می رسند.

 

  1. سریال The Wire

سریال شنود که در بالتیمور می گذرد، یک سریال جنایی فوق العاده جذاب است که عرصه مواد مخدر این شهر را بررسی می کند و همزمان از دید فروشندگان مواد مخدر و مجریان قانون دیده می شود. این سریال به پیچیدگی رابطه بین نهادها و مجریان قانون می پردازد و با داستان هایش به عنوان پنجره ای برای تجارت غیرقانونی مواد مخدر، فرآیندهای بوروکراتیک، نقص در آموزش، و موارد دیگر عمل می کند.

 

  1. سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story

بر اساس یک داستان واقعی، این تریلر جنایی زندگینامه ای هندی زبان، ظهور و سقوط هارشاد مهتا، یک دلال سهام را بررسی می کند که به تنهایی بازار سهام هند را به اوج رساند، البته نه اینکه تمام این کار را از راه های کاملا قانونی کرده باشد. این سریال با بازی پراتیک گاندی به عنوان شخصیت اصلی، داستان زندگی این شخصیت بدنام را نیز شامل می شود.

 

  1. سریال The Sopranos

هر کسی که با تاریخ تلویزیون آشنا باشد می داند که خانواده سوپرانو از شبکه HBO یک مبدأ برای رسانه بود. این درام جنایی درباره رئیس مافیای نیوجرسی به نام تونی سوپرانو (جیمز گاندولفینی) است که به مسائل شخصی و حرفه ای که بر وضعیت روحی او تأثیر می گذارد می پردازد. او مخفیانه شروع به دیدن ‏یک درمانگر می کند در حالی که نقش رهبری خود در مافیا را در کنار وظایف خود به عنوان یک مرد خانواده انجام می دهد.

 

  1. سریال Sherlock

بازسازی های مدرن روی آثار کلاسیک قدیمی همیشه سرگرم کننده است و سریال شرلوک نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نمایش، آثار نمادین آرتور کانن دویل را به لندن امروزی می آورد، جایی که کاراگاه اصلی (با بازی بندیکت کامبربچ) و شریکش جان واتسون (مارتین فریمن) با هم جنایات را حل می کنند. این دو یار دور از ذهن، شروع سختی دارند، اما به زودی متوجه می شوند که شخصیت های عجیب و غریب آنها کاملاً مکمل یکدیگر هستند و به طور غیرقابل انکاری به یکدیگر برای کمک به چندین نفر که در خانه ب 221 خیابان بیکر را می کوبند، نیاز دارند.

 

  1. سریال Better Call Saul

دنباله ها در تلویزیون معمولاً موفق نیستند، اما وقتی موفق می شوند، فقط می توانند رویای برجسته بودن به اندازه سریال Better Call Saul را داشته باشند. مجموعه سال ها قبل از اتفاقات بریکینگ بد، برای وکیل جنایی جیمی مک گیل (باب اودنکرک) در سال های منتهی به تغییرِ سرنوشت سازش به سائول گودمن دور از اخلاق تمرکز می کند. در طول این مسیر، خانواده، همکاران و دشمنان سائول را معرفی می شوند و یک داستان عالی برای شخصیت مورد علاقه طرفداران ارائه می کند.

 

  1. سریال انیمیشن Batman: The Animated Series

تاریک و پیچیده، در عین حال سرگرم کننده و خانواده پسند، سریال Batman: The Animated Series (BTAS) یکی از بهترین برداشت های تاریخ از شخصیت شوالیه تاریکی است. این انیمیشن داستان قهرمان را در بسیاری از مبارزاتش با جرم و جنایت در شهر گاتهام با کمک های رسیده به صورت گهگاه از متحدانی مانند رابین و بت گرل دنبال می کند.

 

  1. سریال Sahsiyet

در مینی سریال مهیج ترکیه ای شخصیت، قهرمان داستان مردی است که مبتلا به آلزایمر است و به طور ناگهانی تصمیم می گیرد جنایتکاران را مجازات کند. در همین حال، تنها افسر زنِ اداره قتل تلاش می کند تا مهارت های خود را به همکاران مرد خود که او را به خاطر جنسیتش تحقیر می کنند، ثابت کند. و سپس، یک قاتل زنجیره ای که لباس عجیب و غریب گربه ای بر تن کرده از راه می رسد و همه چیز را تغییر می دهد.

 

  1. سریال True Detective

احتمالاً محبوب ترین سریال فرانچایزی شبکه HBO، سریال کارآگاه واقعی است که تحقیقات پلیس را دنبال می کند تا اسرار شخصی و حرفه ای افراد درگیر را در داخل و خارج از مدار قانون کشف کند. این نمایش فراز و نشیب های خود را داشته است، اما True Detective هرگز در ارائه یک تجربه فلسفی جذاب در مورد وضعیت انسان و نقاب هایی که مردم برای دیدن جهان می گذارند، کوتاهی نمی کند.

 

  1. انیمه Death Note

دروازه ی ورود بسیاری از مردم به دنیای انیمه یعنی سریال Death Note یکی از برجسته ترین نمایندگان مدرن این هنر است. این سریال که داستان های درام فانتزی و جنایی را با هم ترکیب می کند، درباره یک دانش آموز دبیرستانی باهوش است که پس از کشف دفترچه ای که می تواند هر کسی را که نامش روی آن نوشته شده باشد، بکشد، برای از بین بردن مجرمان وارد جنگی عجیب می شود. انیمه دث نوت، هوشمندانه، غافلگیرکننده و بی وقفه سرگرم کننده است و عواقب انتخاب های فرد را در حین بافتن یک داستان جذاب و فوق العاده بیمارگونه برجسته می کند. این انیمه خیلی از فرضیه خود دور نمی شود و به اندازه کافی کوتاه است که بتوان آن را تماشا کرد و برای مبتدیان انیمه ایده آل است.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین سریال های جنایی به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان