دانلود سریال
Better Call Saul بهتره با سال تماس بگیری

14975 تعداد بازدید
User 39
10
/
9.38
AnimeList Rating
User 604258
10
/
9
IMDB Rating
63
/
63
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Better Call Saul
دانلود سریال Better Call Saul

خلاصه داستان سریال Better Call Saul

این مجموعه که به نوعی سریال بریکینگ بد را تکمیل می کند، در ادامه آن آمده و قصد دارد داستان جیمی را به شکلی دیگر ادامه دهد. این فرد که داستان Better Call Saul حول محور او است، زندگی یک وکیل را نشان می دهد که هیچ اعتقادی به قانون نداشته و روزی متوجه آن می شود که دیگر دیر شده و در دام قرار دارد. این فرد که در مجموعه بریکینگ بد با نام جیمی مک گیل شناخته می شد و وکیلی فریب کار بود، حالا نام خود را تغییر داده تا افراد او را نشناسند. حالا ساول، وکیل مدافع جنایی است. 

ساول گودمن که فردی قانون گریز بوده و به عنوان یک وکیل جنایی شناخته می شود، قصد دارد دفتر خصوصی خود را تأسیس کند تا از این راه بتواند بیشتر به منافع شخصی خودش بپردازد. آلبوکرک نیومکزیکو، مکانی است که ساول برای تأسیس دفتر جدیدش در نظر گرفته است. اما در سریال Better Call Saul، همه چیز به همین سادگی پیش نمی رود. او به دلیل اینکه یک وکیل جنایی است که حتی از خلافکاران هم اخاذی می کند، درگیر کار های دادگاهی شده و به دست قانون می افتد.

 این فرد پس از ورودش به آلبوکرک نیومکزیکو، جنجال های زیادی را به پا کرده است. 

 

سریال Better Call Saul

بهتره با ساول تماس بگیری، مجموعه جنایی، درام، درام حقوقی و همچنین تراژدی است که توسط افرادی با نام های پیتر گولد و وینس گیلیگان ساخته شده است. این مجموعه محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. Better Call Saul دارای بازیگرانی به نام های مایکل ماندو، جاناتان بنکس، مایکل مک کین، تونی دالتون، ری سیهورن، باب ادنکیرک و جانکارلو اسپوزیتو است. نینا جک، گوردن اسمیت، دایان مرسر، باب اودنکرک، جاناتان گلاتزر و رابین سویت به عنوان تهیه کنندگان بهتره با ساول تماس بگیری شناخته می شوند. 

تمامی قسمت های این مجموعه تراژدی در آلبوکرک نیومکزیکو ضبط شده اند. پیتر گولد، جنیفر هاتچیسون، آلیسون تتلاک، مایکل موریس و ملیسا برنشتاین از تهیه کنندگان اجرایی بهتره با ساول تماس بگیری هستند. این سریال دارای 6 فصل است که همین 6 فصل، 63 قسمت 42 الی 69 دقیقه ای را در خود جای داده است. Better Call Saul با در نظر گرفتن تایم کافی و مناسب برای هر قسمت، یکی از راه های موفقیت را به خوبی طی کرده است. پخش تمامی قسمت های این سریال تراژدی به عهده شبکه ای ام سی بود.

اولین قسمت از بهتره با ساول تماس بگیری در تاریخ 8 فوریه 2015 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Better Call Saul

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی توانست در بسیاری از بخش ها، به خوبی هر چه تمام تر عمل کند. می توان از بخش های داستان سرایی، شخصیت پردازی، کارگردانی، بازیگری و همچنین بسیاری از سکانس های فیلم برداری، به عنوان برخی از این عوامل موفقیت در سریال Better Call Saul نام برد. با توجه به آنکه بریکینگ بد یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی در سراسر دنیا است و بهتره با ساول تماس بگیری هم در ادامه آن تولید و پخش شده، می توان بخشی از موفقیت این مجموعه را مدیون بریکینگ بد بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-01-13 13:22:13
    این سال گودمن رو تو سریال بریکینگ بد هم دیدم
  • 1400-12-08 09:30:45
    خیلی شخصیت ساول و مایکو دوست دارم و چقدرر کیم دوست داشتنیه و انقدر سریالش خوبه که حاضرم با یکی بشینم تک تک قسمتارو ببینیم و دربارشون صحبت کنیم
  • 1400-04-25 03:26:35
    عالیه بهترین سریال هم از نظر کمدی هم از نظر معرفی کاراکتر ها هم از نظر اتفاقات عالی حتما ببینید توصیه ویژه
  • 1400-04-25 03:26:25
    این فصلشم خیلی خوب بود حس کلاسیکی که از bcs میگیرم رو خیلی دوست دارم همون بوی بریکینگ بد رو ازش استشمام میکنم (ساختار داستانیش همونه چون گروه تولیدش با برکینگ یکیه) منتهی با یه داستان جذاب و غیر تکراری
  • 1399-02-25 11:53:37
    فصل 4 تمام کیفیت هارو نسخه بلوری قرار دادید بجز 720 265 . لطفا این برای این کیفیت و انکد هم نسخه بلوری شو قرار بدید.
    • 1399-02-25 11:53:47
      رسیدگی خواهد شد
  • 1399-01-09 10:20:53
    سلام ادمین جان خسته نباشید میخواستم بگم فصل کیفیت 480 لینکا یکم قاطی پاتیه (از نظر چینش). و قسمت پنج سه بار لینکشو گذاشتین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.