دانلود سریال
True Detective کارآگاه واقعی

5954 تعداد بازدید
User 13
10
/
9.46
AnimeList Rating
User 652220
10
/
8.9
IMDB Rating
31
/
31
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال True Detective بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده - کارآگاه واقعی
دانلود سریال True Detective بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده - کارآگاه واقعی

خلاصه داستان سریال True Detective

تمرکز اصلی داستان این مجموعه تلویزیونی در فصل اول، روی سه پلیس است که باید روی پرونده یک قاتل کار کرده و تحقیقات خودشان را در مورد این موضوع گسترده کنند. این پلیس ها یا بهتر است بگوییم کارآگاه ها در سریال True Detective با نام های وینس واین، کالین فارل و ریچل مک آدامز شناخته می شوند. فرقی نمی کند یک فرد دارای چه شغلی باشد و در چه حیطه ای فعالیت کند؛ در هر صورت، زندگی هر شخص دارای بخش خصوصی و شخصی است که باید به میزان لازم، به آن هم پرداخته شود. 

 

سریال True Detective

 

ماجرایی با سه کارآگاه

این سه کارآگاه هم دارای زندگی شخصی پر مشغله ای هستند. همین موضوع، پیش از اینکه آن ها با هم آشنا شوند، موجب شده بود که هیچکدام نتوانند آنگونه که باید، تمرکز داشته و پرونده هایی که بهشان سپرده می شد را حل کنند؛ اما این حواس پرتی باید حذف می شد. 

اولویت بندی آن ها باید به گونه ای باشد که بخش کاری زندگی شان روی بخش شخصی، اثر خاصی نگذارد. حال در سریال True Detective، وقتی چندین قتل پشت هم رخ داده و اتفاقات مرموزانه ای پشت این ماجرا ها نهفته است، این سه کارآگاه با هم همکاری می کنند تا این موضوعات را به خوبی حل نمایند. 

 

سریال کارآگاه واقعی

 

سریال True Detective

این مجموعه تلویزیونی، ژانر های مختلفی را در خود جای داده است که می توان به درام جنایی، معمایی، نئو نوآر، آنتولوژی و کارآگاهی به عنوان برخی از آن ها نام برد. این سریال، اثری از نیک پیزولاتو است. البته این فرد به عنوان نویسنده مجموعه کارآگاه حقیقی شناخته می شود.

علاوه بر نیک پیزولاتو، دیوید میلج، اسکات لسر و گراهام گوردی هم از نویسندگان True Detective هستند. زبان اصلی کارآگاه حقیقی، انگلیسی بوده و این مجموعه، محصولی از کشور آمریکا است. می توان از تیلور کیج، کلی رایلی، متیو مک کانهی، میشل موناهن، وودی هارلسون، ریچل مک آدامز، وینس وان، اسکوت مک نری، مایکل پاتس و توری کیتلز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام جنایی به ایفای نقش پرداخته اند. 

آیدا راجز، کارول کادی و پیتر فلدمن، به عنوان تهیه کنندگان کارآگاه حقیقی شناخته می شوند. این سریال دارای سه فصل 24 قسمته است که هر قسمت از آن، زمانی حدود 54 الی 87 دقیقه را به خود اختصاص داده است. تمامی این قسمت ها در کالیفرنیا، آرکانزاس و لوئیزیانا ضبط شده اند. 

وظیفه پخش True Detective به عهده شبکه اچ بی او آمریکا بود. این شبکه، اولین قسمت از سریال را در تاریخ 12 ژانویه 2014 منتشر کرد. 

 

سریال کارآگاه واقعی

 

نقد سریال کارآگاه واقعی

پس از انتشار چند قسمت از فصل اول بود که این سریال با نظر مثبت بسیاری از بینندگان مواجه شد. دلیل این مسئله را می توان در داستان محشر آن جست و جو کرد. این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های مختلفی تولید شده، توانست در سایت IMDB امتیاز 8.9 را کسب کند. 

این امتیاز خودش گویای همه چیز است و دیگر لازم نیست مسئله اضافه ای بیان شود. True Detective توانست با این نظرات مثبت، مرز سریال های کارآگاهی را جا به جا کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 21:43:57
    آخیش. دنبال قسمت اول فصل چهار بودم که دیدم گذاشتین :)
  • 1402-11-06 21:23:30
    فصل چهارمش شروع شد.
  • 1401-11-04 03:48:41
    فصل ۱ عالی ۱۰ از ۱۰ بقیه رو خبر میدم تا یه هفته دیگه
  • 1399-05-16 21:22:13
    اقا یکی از بهترین سریالای کاراگاهی با بازی متیو مک کانهی و پارتنرش هارلسن که ترکوندنشششششش حتما حتما فصل 1 ببینید . ولی فصل 2 بازیگرا عوض میشن که خیلی شوک سنگینیه اونم بعد این شاهکار دیگه بهت نمیچسبه (ولی بد بازی نکردن ) اما فصل 3 تقریبا ریمک فصل1 پس فقط و حتما حتما فصل 1 رو نگاش کنین تا بفهمین تا الان چیو از دست داده بودین :)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.