دانلود سریال
Batman: The Animated Series بتمن: سریال انیمیشنی

6916 تعداد بازدید
User 7
10
/
9
AnimeList Rating
User 107K
10
/
9.0
IMDB Rating
85
/
85
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Batman: The Animated Series
دانلود سریال Batman: The Animated Series

خلاصه داستان سریال Batman: The Animated Series

این مجموعه انیمیشنی به داستان‌های مختلفی در مورد بتمن می‌پردازد. این شخصیت داستانی که در سریال Batman: The Animated Series قرار دارد، یک ابر‌قهرمان بوده و در‌ واقع، حالتی خیالی داشته و در دنیای واقعی وجود ندارد. در اصل، ماجرای این مجموعه و داستان‌هایی که در دل آن جا دارند، از کمیک‌ها و کتاب‌های قدیمی یا حتی فیلم‌هایی که در مورد Batman ساخته شده‌اند، الهام گرفته شده است. بتمن: سریال انیمیشن، توانست بسیاری از موضوعاتی که در آن‌ها وجود داشته را در یک مجموعه دو فصلی، جمع کند. 

 

سریال انیمیشن بتمن

کسی که پشت این نقاب سرسخت و خشن قرار دارد، فردی نیکوکار و مهربان است که به‌عنوان یک تاجر آمریکایی شناخته می‌شود. با توجه به اینکه مادر و پدر بتمن، در دوران کودکی او و جلوی چشمانش به قتل رسیدند، او از همان زمان تصمیم گرفت قاتلان و تبهکاران را شناسایی کرده و از آن‌ها انتقام بگیرد. 

فردی که پشت نقاب بتمن در سریال Batman: The Animated Series مخفی شده، می‌خواهد عدالت را در جوامع به ‌وجود بیاورد. ایده‌ای که پشت حالت و ظاهر لباس او است، از خفاش گرفته شده است. اصل ماجرا در مورد این شخصیت داستانی به عنوان یک قهرمان است و حول محور این موضوع می باشد.

با توجه به اینکه بتمن: سریال انیمیشن، یک مجموعه تلویزیونی است، داستان‌های مختلفی را در خود جای داده است. بنا‌بر چنین داستانی، می‌توان این سریال را یکی از برترین انیمیشن های تاریخی دانست. 

 

معرفی سریال انیمیشن بتمن

نام دیگر این مجموعه تلویزیونی، ماجراجویی‌های بتمن و رابین است که برخی مخاطبان، Batman: The Animated Series را با این اسم می‌شناسند. اریک رادومسکی و بروس تیم، از سازندگان این سریال هستند. با توحه به اینکه بتمن: سریال انیمیشن، قسمت‌ها و داستان‌های زیادی را در خود دارد، بر‌اساس ژانر‌های نئونوآر، جنایی، ابر قهرمانی و کارآگاهی شناخته می‌شود. 

داستان ماجراجویی‌های بتمن و رابین بر‌اساس یکی از کتاب‌های کمیک آمریکایی که Batman نام دارد، نوشته شده است. این کتاب، اثر بیل فینگر و باب کین است. رندی روگال، پال دینی، Brynne Stephens، استیو پری، مایکل ریزو، Laren Bright، شان کارترین درک و Alan Burnett، وظیفه نویسندگی این مجموعه را به ‌عهده گرفتند. 

این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و در دو فصل تولید شده است. در مجموع، 85 قسمت از Batman: The Animated Series، در تاریخ پنج سپتامبر 1992 روی شبکه فاکس کیدز قرار گرفته و پخش شد. انتشار آخرین قسمت آن از این شبکه، مربوط به تاریخ 15 سپتامبر 1995 است. هر قسمت، حدود 22 است. 

 

نقد سریال Batman: The Animated Series

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که منجرع‌به موفقیت این مجموعه تلویزیونی شد را می‌توان مربوط به انتخاب صدا‌پیشگان دانست. کسانی که کار صدا‌گذاری در بتمن: سریال انیمیشن را بر‌عهده داشتند، افراد عادی بودند که تنها کار بازیگری یا تئاتر انجام می‌داند و در ‌واقع، افراد مشهوری نبودند. 

همین انتخاب، توانست یکی از عوامل موثر بر موفقیت سریال Batman: The Animated Series باشد. با توجه به اینکه Batman دارای شخصیتی جنگ‌جو است، بسیاری از کودکان آن را برای تماشا‌کردن انتخاب می‌کنند. نمی‌توان این سریال را تنها مختص به کودکان و نوجوانان دانست؛ بزرگ‌سالان هم می‌توانند آن را تماشا کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-12 21:29:03
    سلام خسته نباشید لینک دانلود فصل دوم و سوم مشکل داره بدون فیلترشکن دانلود نمیشه سرورشون رو عوض کنید.
  • 1401-10-23 09:10:00
    به نظرم بهترین اقتباس از کمیم های بتمن تا به حال بوده.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.