دانلود سریال
Scam 1992: The Harshad Mehta Story

1816 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 147797
10
/
9.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story
دانلود سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story

خلاصه داستان سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story

Scam 1992: The Harshad Mehta Story بر اساس داستان واقعی زندگی حرشاد مهتا ساخته شده است. حرشاد مهتا (با بازی پراتیک گاندی) یک کار آفرین و کارگزار بورس است که در دهه ۹۰ میلادی، اقتصاد هند را به شوک وارد کرد. وی با استفاده از روش ‌های غیر قانونی و بازاریابی خلاقانه، بورس هند را تحت کنترل خود قرار داد. در این مسیر حرشاد مهتا با افراد قدرتمندی همچون خانواده آمبانی و سیاست مداران برجسته دوست و دشمن پیدا می ‌کند.

داستان سریال نشان می ‌دهد که چگونه حرشاد مهتا تلاش می‌ کند با استفاده از روش‌ های نا مشروع، ثروت بیشتری به دست آورد. با این حال، بعد از مدتی به دلیل رفتار غیر قانونی ‌اش با مشکلاتی مواجه می ‌شود. در ادامه داستان به بررسی عواقب این رفتار غیر قانونی و پیامد های آن برای حرشاد مهتا و خانواده‌ اش پرداخته می ‌شود. این سریال به طور کلی به مسائلی مانند فساد، قدرت، پول و سیاست در هند اشاره دارد و در طول داستان نشان می‌ دهد که چگونه افراد با استفاده از قدرت و پول می‌توانند به سمت قدرت و بزرگی حرکت کنند.

 

سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story

Scam 1992: The Harshad Mehta Story یک اثر درام و جنایی است که در سال ۲۰۲۰ توسط هانیف کچچی و جیهان شایندرا ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی بر اساس وقایع واقعی زندگی حرشاد مهتا، یک کار آفرین و کارگزار بورس هند در دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است. این سریال به صورت تلویزیونی در شبکه اسپرتس زیاد پخش شد و بسیار موفق بود. این مجموعه با بازی پراتیک گاندی در نقش حرشاد مهتا، شابنگ ساکسنا، شریحا داندکر و کیتو غوش به یک اثر ماندگار در هند تبدیل شده است. سریال شامل ۱۰ قسمت است و هر قسمت آن حدود ۵۵ دقیقه خواهد بود.

با دیدن قسمت های مختلف این اثر متوجه علت محبوبیت بالای آن در هند خواهید شد. هنگام پخش در سال ۲۰۲۰، Scam 1992 تحسین منتقدین و بینندگان در هند را به دنبال داشت و بعد از آن به شدت در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفت. سریال به زبان هندی ساخته شده است و با زیرنویس انگلیسی برای بینندگان خارج از هند در دسترس خواهد بود.

 

نقد سریال Scam 1992: The Harshad Mehta Story

 Scam 1992: The Harshad Mehta Story توانسته نمرات بسیار بالایی را از منتقدان دریافت کند و در رتبه‌بندی IMDB با امتیاز ۹.۵ از ۱۰ در جایگاه چهارم از بین بهترین سریال ‌های تاریخ قرار گرفته است. علاوه بر این، این سریال در بسیاری از مراسم جوایز ویژه مانند جوایز اِمی و جایزه فیلمفرند برنده شده است. به طور خلاصه، Scam 1992: The Harshad Mehta Story یکی از بهترین و موفق ترین سریال ‌های تاریخ به شمار می ‌رود. در نتیجه، اگر دوست دارید که  یک سریال همه چیز تمام را ببینید، به هیچ وجه این مورد عالی را از دست ندهید. بازیگری عالی در کنار فیلم برداری فوق العاده هم از دیگر مزایایی است که می توان به وضوح آن را مشاهده کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.