لیست برترین مینی سریال های جنایی + دانلود

بهترین مینی سریال های جنایی

مینی سریال ها تا حدی به لطف گسترش پلتفرم های استریم، اخیراً بیشتر و بیشتر رایج شده اند و می توانند راهی عالی برای روایت داستانی محدود با نقطه پایانی مشخص شده باشند و تماشاگران تلویزیونی اغلب در یک جلسه از آن لذت می برند. مینی سریال ها می توانند بهترین جلسه های تماشای افراطی را برای شما ایجاد کنند. این قالب ثابت کرده است که راهی عالی برای روایت داستان های جنایی، به ویژه، از جنایات هولناک در حومه شهر گرفته تا کارتل های عظیم مواد مخدر و در واقع، برخی از جذاب ترین مینی سریال های سال های اخیر را شامل باشد. بسیاری از این مینی سریال ها بر اساس کتاب ها ساخته شده اند، یا داستان هایی که به جنایات بزرگ می پردازند و یا داستان های تخیلی که زندگی شخصی شخصیت ها را با جنایاتی که در آن گرفتار شده اند ترکیب می کنند. انیمه لیست، فهرستی از بهترین مینی سریال های جنایی را آماده کرده و شما را به تماشای این سریال ها دعوت می کند.

 

  1. مینی سریال Mare of Easttown

در سریال میر اهل ایست تاون، یک کارآگاه به نام مِیر، در یک شهر کوچک در پنسیلوانیا و خارج از فیلادلفیا، پس از پیدا شدن جسد یک مادر نوجوان در یک نهر، آن هم پس از یک مهمانی، قتل را بررسی می کند. در همان زمان، او با زندگی شخصی خود دست و پنجه نرم می کند، چرا که او در سوگ از دست دادن پسرش بوده که جان خود را گرفته و در حالی که با نامزدی جدید شوهر سابقش کنار آمده، خودش به دنبال یک رابطه جدید است.

 

  1. مینی سریال Sharp Objects

در مینی سریال چیزهای تیز، روزنامه نگار کامیل (امی آدامز) به زادگاهش بازمی گردد تا قتل دو دختر نوجوان را پوشش دهد. در جریان داستان ما با دو بخش مجهول مواجه می شویم که یافتن قاتل بچه ها در اولویت دوم قرار می گیرد. در واقع ما با تماشای فلاش بک هایی که در سریال دربارهٔ پریکر زده می شود، متوجه می شویم که چه اتفاقی برای او رخ داده و آیا او اصلاً شرایط آن را دارد که بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد یا خیر. وی در طول داستان بارها خود را از مشکلات و خاطراتی که داشته رها می کند تا بتواند کارش را انجام دهد و ماموریتش را به سرانجام برساند.

 

  1. مینی سریال Black Bird

با نزدیک شدن محکومیت 10 سال زندان برای جیمی کین جنایتکار (تارون اگرتون) در سریال پرنده سیاه، او از سمت دادگستری پیشنهاد مصالحه ای دریافت می کند. به او می گویند که اگر بتواند قاتل لری هال (پل والتر هاوزر) را وادار کند تا اعتراف کند و به او بگوید که ده ها قربانی مشکوک او کجا دفن شده اند، کین آزاد می شود. این مینی سریال بر اساس یک رمان زندگی نامه ای واقعی از یک قاتل سریالی و یک معامله خطرناک برای رستگاری ساخته شده است.

 

  1. مینی سریال A Friend of the Family

مینی سریال دوست خانواده، داستان تکان دهنده خانواده ای را روایت می کند که دختر جوانشان، چندین بار توسط یکی از دوستان خانواده اش در دهه 1970 ربوده می شود. بار اول، وقتی او 12 ساله بوده و سپس دوباره دو سال بعد در 14 سالگی. این سریال به این می پردازد که این خانواده چگونه فریب می خورد و بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و یان بروبرگ واقعی به همراه مادرش مری آن، به عنوان تهیه کننده با سریال همکاری داشته اند.

 

  1. مینی سریال Griselda

ملکه کلمبیایی مواد مخدر، گریزلدا بلانکو (سوفیا ورگارا) یکی از سودآورترین کارتل های تاریخ را ایجاد کرد و سریال نتفلیکس گریزلدا بازگویی داستانی داستان او بود. این سریال، موفقیت گریزلدا را از همان آغاز معاملات تجاری اش در دهه های 70 و 80 نشان می داد، او با سه فرزندش از مدلین به میامی گریخت و در نهایت به موفقیت رسید. این سریال تا حدی از طریق فلاش بک ها روایت می شود و مشخص می کند که چرا گریزلدا زندگی خود را در مدلین پشت سر گذاشته است.

 

  1. مینی سریال Candy

مینی سریال کندی داستان یک زن خانه دار و مادر تگزاسی در دهه 1980 یعنی کندی مونتگومری (جسیکا بیل) را تعریف می کند که با شوهر همسایه اش رابطه نامشروع دارد، سپس همسایه اش را با تبر به قتل می رساند، اما ادعا می کند که در دفاع از خود عمل کرده است. ماجرا پس از پایان قتل و وقتی پرونده کندی به دادگاه کشیده می شود، هیئت منصفه داستان او را باور می کنند و او را تبرئه می کنند. این سریال بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

 

  1. مینی سریال Unbelievable

پس از اینکه یک دختر نوجوان به نام ماری (کیتلین دوور) گزارش می دهد که مورد تجاوز قرار گرفته است، او را تحت فشار قرار می دهند تا داستان خود را پس بگیرد و پس از انجام این کار، متهم به ارائه یک گزارش نادرست می شود و سریال غیرقابل باور به همین موضوع می پردازد. سه سال بعد، دو کارآگاه زن مجموعه ای از تجاوزاتی را که دقیقاً مانند پرونده ماری بوده بررسی می کنند و ثابت می شود که او حقیقت را می گوید. این سریال نسخه اورجینال نتفلیکس بوده و بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده است.

 

  1. مینی سریال Dopesick

مینی سریال دوپسیک روایتی تخیلی از بحران مواد افیونی آمریکا از دیدگاه همه افراد درگیر را نشان می دهد، از عدم صداقت شرکت Purdue Pharma در مورد ماهیت اعتیادآور OxyContin گرفته تا نمایندگانی از آنها که داروها را می فروختند و حتی کسانی که در نتیجه با اعتیاد مبارزه کردند و همچنین مأمورینی که مصمم هستند که شرکت را پاسصخگو کنند. این مینی سریال بر اساس کتاب «دوپسیک: فروشندگان، پزشکان و شرکت دارویی ای که آمریکا را معتاد کرد» نوشته بت میسی ساخته شده است.

 

  1. مینی سریال Under the Banner of Heaven

مینی سریال زیر پرچم بهشت، به تحقیقات کارآگاهی با دین مورمونی به نام جب پیر (اندرو گارفیلد) در مورد قتل وحشیانه یک زن و نوزادش، کشف گذشته تاریک و خشن مذهب مورمون و تأثیرات آن بر مورمون های افراطی امروزی می پردازد. این سریال روایتی تخیلی از وقایعی واقعی بوده و بر اساس کتابی به همین نام نوشته جان کراکاوئر ساخته شده است. داستین لنس بلک به عنوان شورانر در این مینی سریال حضور داشته است.

علاقمندان به ژانر جنایی می‌توانند جهت دانلود برترین مینی سریال های جنایی به انیمه لیست مراجعه کرده و آن ها را با زیرنویس فارسی تماشا کنند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)