دانلود سریال
Dopesick

1068 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 64004
10
/
8.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dopesick
دانلود سریال Dopesick

خلاصه داستان سریال Dopesick

این مجموعه تلویزیونی که با نام دوپسیک شناخته می شود، داستان زمانی را به تصویر کشیده و روایت می کند که بخش عمده ای از آمریکا درگیر اعتیاد به مواد مخدر شده است. در Dopesick، بسیاری از افراد در سر تا سر آمریکا به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بودند که می توان این قضیه را بزرگ ترین فراگیری اعتیاد به تریاک در تاریخ آمریکا دانست. وقتی فردی به مصرف این مواد مخدر عادت می کند، ترک دادن او بسیار سخت و زمان بر است. حالا گروهی از افراد باید جمع شوند تا این اوضاع وخیم را کنترل کرده و به حداقل برسانند. 

یک کمپانی که مرکز ترک اعتیاد در آمریکا است، وظیفه انجام چنین کار مهمی را به عهده گرفت. بیشترین مقدار این فراگیری تریاک را می توان مربوط به شهر ویریجینیا دانست. این کمپانی باید ابتدا ویرجینیا را کنترل کرده و سپس به شهر های دیگر برود. حتی در Dopesick، دیده شده که افرادی در اتاق های هیئت مدیره پردو فارما هم به مصرف تریاک عادت کرده و باید آن ها را هم از این ماده مخدر نجات داد. افرادی که به تریاک اعتیاد پیدا کرده اند، می توانند به راحتی از طریق داروخانه ها و راه رو های انواع سازمان ها به آن دسترسی داشته باشند. 

 

سریال Dopesick

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که دوپسیک نام دارد، به عهده افرادی با نام های دنی استرانگ، بری لوینسون و مایکل گوستا بود. ژانر اصلی و غالب بر کل ماجرای این سریال، ژانر درام است. در کنار این ژانر، سبک های خانوادگی و اجتماعی هم در Dopesick خودنمایی می کنند. می توان از جان هوگنیکر، رزایو داوسون، جک مک دورمن، پیتر سارسگارد، ویل پولتر، مایکل کیتن، کیتلین داور، آندریا فرانکلی، مایکل استلبرگ و فیلیپا سو به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه درام به ایفای نقش پرداخته اند. 

دوپسیک، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. داستان این مجموعه تلویزیونی درام بر اساس دوپسیک: فروشندگان، پزشکان و شرکت مواد مخدر که آمریکا را معتاد کرده، که اثری از بث میسی است، نوشته شد. مجموعه دوپسیک که یک مینی سریال است، در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های Dopesick زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه هولو که شبکه ای آمریکایی است، بود. 

اولین قسمت از دوپسیک در تاریخ 13 اکتبر 2021 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Dopesick

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که این مجموعه تلویزیونی درام و اجتماعی، برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست؛ چرا که محتوای داستان آن برای افراد بالای 17 سال نوشته و به تصویر کشیده شده است. دوپسیک را می توان در دسته مینی سریال های موفق قرار داد که ژانر درام دارد. این موفقیت را در ابتدا می توان مدیون داستان Dopesick بوده و سپس آن را در میزان رای بینندگان جست و جو کرد. بنا بر همین مسائل بود که سایت IMDB امتیاز 8.7 را برای این مینی سریال محشر در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.