دانلود سریال
Sharp Objects

1289 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 108585
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sharp Objects
دانلود سریال Sharp Objects

خلاصه داستان سریال Sharp Objects

Sharp Objects در سبک درام-معمایی و در سال ۲۰۱۸ توسط HBO پخش شد. داستان درباره یک خبرنگار به نام کامیلا (با بازی آمی آدامز) است که برای پوشش خبری از یک قتل در شهر کوچک روزنامه ‌ای در میسیسیپی به شهر زادگاهش باز می‌گردد. در این شهر کوچک او با گذشته‌ تاریک خود مواجه می ‌شود و بازگشت به این شهر باعث شده که خاطرات و تراژدی ‌هایی از گذشته خود به یادش بیاید.

او هنگام پوشش خبر، با یک پلیس محلی به نام ریچارد ویلیس (با بازی کریس مسینا) آشنا می ‌شود و با کمک او پی به جنایتی می ‌برند که احتمالاً با گذشته‌ کاملیا و خانواده ‌اش در ارتباط است. در طول Sharp Objects روایت‌ های مختلفی از گذشته کاملیا و خانواده‌اش، از جمله مادرش آدورا کریلین (با بازی پاتریشیا کلارکسون) نمایش داده می‌ شوند که تدریجا با هم ترکیب شده و بازگشت کمی به شهر زادگاهش را شکل می ‌دهند. بدون شک، پیگیری کردن این داستان می تواند برای شما بسیار جذاب باشد؛ پس به هیچ وجه این فرصت عالی را از دست ندهید.

 

سریال Sharp Objects

Sharp Objects از اثرات ادبی گیلیان فلینچر تهیه شده و برای شبکه HBO ساخته شده است. این مجموعه توسط جین مارک والترز به عنوان کارگردان تهیه شده و آمیتیلیا وایتهد، جین مارک والترز و جیلیان فلینچر به عنوان تهیه کنندگان آن اعلام شده‌ اند. حضور بازیگران توانا در این مجموعه باعث شده است تا سر و صدای زیادی به پا کند. ایمی آدامز، پاتریشیا کلارکسون، الیزابت پرکینز، متیا امریک، کریس مسینا، الیزابت پرکینز و هنری کاویل در این اثر بازی می کنند.

 Sharp Objects بر اساس رمانی به همین نام از گیلیان فلینچر ساخته شده و با بازیگری عالی عوامل، موفق به جذب توجه مخاطبان شده است. سریال از تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۸ تا ۲۶ اوت ۲۰۱۸ به طول ۸ قسمت در شبکه HBO پخش شد. کارگردان برای هر قسمت مدت زمان حدود ۶۰ دقیقه را در نظر گرفته است. در طول تمامی قسمت های  این اثر احساس مرموزی برای بیننده به وجود می آید. این سریال به شدت درام و دارک بوده و در مورد مشکلات و مسائلی است که در زندگی افراد به وجود می آید حرف. از همین رو بسیاری از معضلان را هم در جامعه به تصویر می کشاند.

 

نقد سریال Sharp Objects

کارگردانی برجسته جان مارک والر، با نمایش روایت فوق العاده، تعامل غیرمستقیم با بازیگران و انتخاب های جذاب در زوایای دوربین، یک شاهکار از Sharp Objects ساخته است. در نتیجه، این سریال توانست با شخصیت ‌پردازی جالب، داستانی جذاب و بازیگری عالی برای خود جایی در میان سریال ‌های برتر ایجاد کند. این مجموعه برنده‌ جوایزی همچون جایزه گلدن گلوب، پریمایتایم امی و اسکار شده است.

امتیاز این سریال در سایت IMDb نیز ۸٫۱ از ۱۰ است که نشان دهنده‌ استقبال بینندگان از آن خواهد بود. با توجه به جوایز متعددی که این مجموعه دریافت کرده، می توان ساعت ها از دیدن آن لذت برد. از جمله مواردی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، نقش بازیگران بود. Amy Adams و Patricia Clarkson به خوبی نقش ‌های خود را بازی کردند و تعامل ‌های آن ها به صورت مفصل در سریال به تصویر کشیده شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.