دانلود سریال
Black Bird

1839 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 88795
10
/
8.1
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Black Bird
دانلود سریال Black Bird

خلاصه داستان سریال Black Bird

داستان این مجموعه تلویزیونی که پرنده سیاه نام دارد، حول محور داستان زندگی یک ستاره جوان در فوتبال کالجی است که ماجرا های خطرناکی را پشت سر می گذارد و حالا لازم است که برای ادامه زندگی اش معامله کند. این فرد در سریال Black Bird، با نام جیمز جیمی کین شناخته می شود. جیمز که گمان می کرد در فوتبال گریدیرون استعداد درخشانی دارد و باید آن را شکوفا کند، پس از مدتی نتوانست موفقیت خود را در این زمینه رقم بزند. حالا او از زندگی سالم دست کشیده و نسبت به خرید و فروش مواد مخدر تمایل پیدا کرد. 

همه چیز برای این پسر در حال پیش روی بود و به صورت عادی طی می شد، تا آنکه در یکی از عملیات های تبهکارانه اش گیر افتاده و دستگیر شد. این عملیات مخوف و مخفیانه او که حالا لو رفته بود، عملیات برف روبی نام داشت. جیمز پس از دستگیری به 5 سال حبس مشروط محکوم شد. او در سریال Black Bird، گمان می کرد می تواند پس از 4 سال از زندان بیرون بیاید؛ تا اینکه متوجه شد پلیس پس از بررسی، اسلحه های گرم غیر قانونی اش را پیدا کرد. حالا او باید 10 سال دیگر حبس غیر مشروط را بگذراند که با چرب زبانی برای تخفیف در مجازات فرصتی گرفت. 

 

سریال Black Bird

این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمانی با نام رابطه دوستانه با شیطان که اثری از جیمز کین و هیلل لِوین است ساخته شد. وظیفه کارگردانی پرنده سیاه به عهده دنیس لهان بود. این مینس سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. موسیقی مینی سریال Black Bird را فردی به نام ماگوای نواخته و آن را تنظیم کرده است. می توان از اسکات لمبرت، میخائل روسکام، تارون اجرتون، جیم کین، دنیس لهان، ریچارد پلپلر، بردلی توماس و رایان فریدکین، به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی پرنده سیاه نام برد. 

پال والتر هاورز، ری لیوتا، سپیده معافی، گرگ کینر و تارون اجرتون، برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. می توان از ژانر های جنایی و درام به عنوان سبک اصلی این مینی سریال نام برد. پرنده سیاه در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های Black Bird، زمانی حدود 54 الی 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود ها به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. 

پرنده سیاه برای اولین بار در تاریخ 8 ژوئیه سال 2022 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است. می توان از کمپانی های ئی ام جی ای جی پروداکشنز، ایدن پروداکشنز، کرایم استوری و ایمپرتیو اینترتینمنت به عنوان کمپانی های تولید کننده این مینی سریال نام برد. 

 

نقد سریال Black Bird

از آنجایی که این مجموعه تلویزیونی جنایی توانسته امتیاز 7 از 10 را کسب کند، می توان آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار داد. این امتیاز مناسب را سایت IMDB، بر اساس رای و نظر بینندگان به پرنده سیاه داده است. در نهایت توصیه می شود افراد زیر 17 سال Black Bird را تماشا نکنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-08-25 04:28:13
    واقعا فیلمنامه و تدوین عالی داشت! مینی سریال جذابیه
  • 1401-05-27 02:09:19
    فصل 1 قسمت 5 کیفیت 1080 با کیفیت 480 جابجا شده سریال قشنگیه پیشنهاد میکنم ببینید! یارو بد روانیه سادیسمیه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.