دانلود سریال
Griselda گریزلدا

1264 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 31801
10
/
7.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Griselda بدون سانسور با زیرنویس فارسی - گریزلدا 2024
دانلود سریال Griselda بدون سانسور با زیرنویس فارسی - گریزلدا 2024

خلاصه سریال گریزلدا 2024

در سریال نتفلیکس گریزلدا، ما زندگی پر تنش گریزلدا بلانکو، یک قاچاقچی کلمبیایی را دنبال می کنیم. داستان در حالی اتفاق می افتد که او ابتدا وارد تجارت مواد مخدر می شود تا از خانواده اش حمایت کند، اما گرفتار حرص و طمع می شود. این سریال به بررسی سقوط گریزلدا می پردازد که بر اثر خیانت و پارانویا در باند او رخ می دهد.

 

دانلود سریال Griselda

 

عوامل ساخت سریال Griselda 2024

سریال گریزلدا یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام، جنایی و زندگی نامه ای محصول کشور آمریکا است. این سریال به کارگردانی آندرس بایز و تهیه کنندگی اریک نیومن و سوفیا ورگارا است. این اثر توسط داگ میرو و اینگرید اسکاجدا نوشته شده است. ورگارا در نقش گریزلدا بلانکو، یک قاچاقچی بدنام کلمبیایی در این فیلم بازی می کند. این مینی سریال در 25 ژانویه 2024 در نتفلیکس پخش شد و نقد عموما مثبت منتقدان را به همراه داشت. در سریال سوفیا ورگارا در نقش گریزلدا بلانکو، یک ارباب مواد مخدر کلمبیایی برجسته در تجارت مواد مخدر مبتنی بر کوکائین و دنیای اموات میامی، فلوریدا در دهه 1980، همچنین به عنوان "مادرخوانده کوکائین" شناخته می شود. آلبرتو گوئرا در نقش داریو سپولودا، شوهر سوم گریزلدا، مارتین رودریگز در نقش خورخه «ریوی» آیالا ریورا، قاتل برتر گریزلدا و جولیانا آیدن مارتینز در نقش جون هاوکینز هنرنمایی می کنند. در 3 نوامبر 2021، گزارش شد که نتفلیکس در حال ساخت یک مینی سریال جنایی درام جدید بر اساس زندگی قاچاقچی مواد مخدر گریزلدا بلانکو است. این مینی سریال توسط اریک نیومن، سوفیا ورگارا و لوئیس بالاگوئر برای Latin World Entertainment تولید خواهد شد. بایز بومی کلمبیایی تمام قسمت ها را کارگردانی خواهد کرد. داگ میرو، آندرس بایز و کارلو برنارد، که همگی بخشی از تیم خلاق Narcos هستند، تهیه کننده اجرایی خواهند بود و اینگرید اسکاجدا و داگ میرو به عنوان مجریان نمایش خدمت خواهند کرد. در 19 ژانویه 2022، نتفلیکس اولین عکسی از سوفیا ورگارا در نقش گریزلدا بلانکو، ملکه مواد مخدر در زندگی واقعی، از مینی سریال آینده منتشر کرد. فیلمبرداری مینی سریال در 17 ژانویه 2022 در لس آنجلس آغاز شد.

 

سریال گریزلدا

 

عملکرد سریال Griselda 2024

این سریال در 25 ژانویه 2024 در نتفلیکس منتشر شد. در 17 ژانویه، اعضای خانواده گریزلدا بلانکو برای استفاده غیرمجاز از شباهت ها شکایت کردند و از قاضی خواستند تا انتشار نمایش را متوقف کند. برای دانلود سریال Griselda 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این مینی سریال امتیاز تایید 88 درصد تایید رو بر اساس نقد 40 منتقد، با میانگین نمره 6.8 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت نوشته شده است: «سوفیا ورگارا به طور چشمگیری در نقش گریزلدا بلانکو در این حماسه گانگستری با واقعیت ها بازی می کند اما به قدرت واقعی دست می یابد». دانلود سریال Griselda به طرفداران ژانر درام و جنایی پیشنهاد میشه. متاکریتیک به سریال نمره 65 از 100 را بر اساس نقد 18 منتقد داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.