دانلود سریال
Unbelievable

1568 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 108864
10
/
8.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Unbelievable
دانلود سریال Unbelievable

خلاصه داستان سریال Unbelievable

سریال Unbelievable داستان دو کارآگاه به نام های Grace Rasmussen و Karen Duvall است که به بررسی پرونده تجاوز یک دختر جوان به نام ماریا مشغول هستند. ماریا تلاش می‌ کند تا ادعای خود را درباره تعرض جنسی که توسط یک مرد نا شناس انجام شده بود، ثابت کند؛ اما مورد طرح سوالات پلیس قرار می‌ گیرد و به عنوان یک دروغ ‌گو شناخته می‌ شود. در حالی که کارن و گریس در حال جمع ‌آوری شواهد هستند، افراد دیگری با شواهد جدید برای رسیدگی به مورد ماریا ظاهر می ‌شوند. این سریال با روابط پیچیده و دردناک بین قربانیان تجاوز و ماموران پلیس و دادگستری، به صورت واقع‌ گرایانه ‌ای نحوه پردازش پرونده ‌های جنایی را به تصویر می‌ کشاند.

در طول مجموعه به شکل پراکنده بازگشت‌ هایی به گذشته Marie را نیز مشاهده می‌ کنیم تا بفهمیم چگونه او درگیر وضعیت دشواری شد که با آن رو به رو است. همچنین گریس و کارن در حین بررسی پرونده، با مشکلات خود نیز مواجه می شوند. آن ها با مشکلات در زندگی شخصی خود و با شرایط سختی که به عنوان ماموران پلیس رو به رو می شوند، دست و پنجه نرم می‌ کنند. Unbelievable با بازیگری فوق ‌العاده Toni Collette و Merritt Wever و Kaitlyn Dever همراه است و به نحوی منحصر به‌ فرد و صادقانه قضایای مرتبط با تجاوز را به تصویر می کشد. 

 

سریال Unbelievable

Unbelievable یک مینی ‌سریال است که در سال ۲۰۱۹ تولید شده است. این مجموعه بر اساس داستان واقعی زندگی ماری ساخته شده است که همین امر اهمیت آن را بیشتر می کند. برای ساخت این سریال، نویسندگان و تهیه کنندگان از منابع مختلفی استفاده کردند. آن ها از گزارش‌ های خبری، مصاحبه ‌ها با ماری باختر، پرونده ‌های قضایی و دادگاه ‌ها و همچنین کتابی با عنوان "A False Report" که توسط دو روزنامه نگار نوشته شده بود، استفاده کردند. بعد از جمع‌ آوری این منابع، نویسندگان و تهیه‌ کنندگان سریال فصل ‌بندی و داستان سریال را شکل دادند.

آن ‌ها از دیدگاه ‌های مختلف شخصیت‌ ها و احساسات آن‌ ها برای شکل دادن تصویر کاملی از رویداد ها استفاده کردند. بعد از فصل ‌بندی و نوشتن داستان، بازیگران انتخاب شدند و فیلم برداری سریال آغاز شد. Unbelievable با بازیگرانی همچون تونی کولت، مریزا وایلر، کایتلین دیوری، دیلان مینتز و مری الیزابت وینستد به نمایش درآمده است. این اثر در سال ۲۰۱۹ با تعداد ۸ قسمت در شبکه Netflix منتشر شد. هر قسمت حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه طول دارد؛ بنابراین کل مدت سریال حدود ۶ تا ۸ ساعت است. اولین قسمت آن در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ انتشار یافت و آخرین قسمت در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ به مخاطبین ارائه شد.

 

نقد سریال Unbelievable

Unbelievable با درخشش بازیگران و داستان قوی خود، برنده مجموعه ای از جوایز معتبر شده است. دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن توسط آنتونیت بری برای بازی در این مجموعه یکی از این افتخارات است. همچنین جایزه Peabody Award در سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از بهترین سریال ‌های تلویزیونی به مجموعه باور نکردنی تعلق گرفت. سریال Unbelievable در سایت IMDb امتیاز ۸٫۴ از ۱۰ را کسب کرده است. این امتیاز بر اساس آراء و نظرات مخاطبان و کاربران سایت IMDb به دست آمده است که از سریال خوششان آمده و نظرات مثبتی درباره آن ارائه داده اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.