دانلود فیلم
New Year, New Us

755 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 59
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال New Year, New Us
دانلود سریال New Year, New Us

خلاصه داستان سریال New Year, New Us

این مجموعه تلویزیونی که با نام سال نو، سال ما شناخته می شود، عشقی که به تازگی پر و بال گرفته را روایت کرده و به تصویر می کشد. این عشق در سریال New Year, New Us، در میان افرادی با نام های باکاری و ایمانی کینگ برقرار است. باکاری که یک مرد جوان است، شغل مدیریت اجرایی را به عهده دارد داشته و سعی دارد در کارش پیشرفت کند. او برای این پیشرفت، تلاش های زیادی کرده و می خواهد با تمرکز روی کارش، پیشرفت خود را اجرایی کند. ایمانی معشوقه باکاری است که به تازگی به همدیگر ازدواج کرده اند. 

ایمانی که که همسر باکاری است، یک طراح لباس بود که کارش را به خاطر همسرش کنار گذاشت. او این شرایط را در حالتی پذیرفت که در کارش، جزو یکی از بهترین و حرفه ای طراحان لباس بود. ایمانی در سریال New Year, New Us، تجارتش را به خاطر همسرش کنار گذاشت و با توجه به همین مسئله، انتظار دارد که باکاری زودتر به فکر تشکیل خانواده باشد. آن ها پا به پای هم بسیاری از مسائل را یاد می گیند و متوجه می شوند که در عشق، هیچ مسئله ای مهم تر از سازگاری با شرایط همدیگر اهمیت ندارد. 

 

سریال New Year, New Us

اگر طرفدار سریال هایی هستید که در ژانر درام ساخته شده اند، بهتر است از این مجموعه تلویزیونی غافل نشوید. سال نو، سال ما، مجموعه ای درام است که به کارگردانی نینا استیکز ساخته شده است. این فرد، توانست New Year, New Us را با بهترین تکنیک های کارگردانی تولید کند. نینا استیکز کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا بتواند این مجموعه را بالا کشیده و سطح آن را مشخص کند. می توان از اریکا وارد و کلن مارکوس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سال نو، سال ما بازی و نقش آفرینی کرده اند. 

این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. دلیل اینکه سال نو، سال ما به زبان انگلیسی تولید شده، این است که بسیاری از افراد بتوانند آن را تماشا کنند؛ چراکه بسیاری از افراد جهان به این زبان واقف هستند و آن را حداقل در مدرسه هم یاد گرفته اند. اولین قسمت از New Year, New Us، در سال 2019 تولید و منتشر شده است. سال نو، سال ما، مجموعه ای است که به عنوان مینی سریال شناخته می شود؛ چراکه 1 فصل داشته و 5 قسمت را هم در خود جای داده است. 

هر کدام از قسمت های این مینی سریال، 144 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

 

نقد سریال New Year, New Us

با توجه به آنکه این سریال در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 6.8 را از آن خود کرد، می توان گفت که در سطح متوسط رو به بالا قرار گرفته است. اگر قرار باشد تنها به این امتیاز بسنده کنیم، می توانیم بگوییم که این مجموعه نتوانست چندان موفقیت های زیادی را کسب کند. اما در هر صورت، داستان New Year, New Us بسیار جذاب بوده و می تواند بسیاری از مسائل را به کسانی که قصد دارند زندگی خود را به خوبی آغاز کنند، آموزش دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.