دانلود فیلم
Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One مأموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان ۱

2450 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 170914
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning - Part One (مأموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان ۱)
دانلود فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning - Part One (مأموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان ۱)

خلاصه فیلم مأموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان ۱

زیردریایی روسی سواستوپل در حال آزمایش قابلیت های رادارگریز آزمایشی خود است که ابزارهای درونی زیردریایی دیگری را شناسایی کند. کاپیتان سواستوپل به تلافی دستور شلیک می دهد. با این حال، زیردریایی دیگر به همراه اژدرهایش ناپدید می شوند. اژدر خود سواستوپل به طور مرموزی مسیر خود را تغییر می دهد و باعث تخریب خودش می شود و همه سرنشینان را می کشد. اتان هانت بسته ای دریافت می کند که جزئیات ماموریت بعدی خود را نشان می دهد، جایی که او به صحرای نامیب سفر می کند تا نیمی از کلید را از متحدش ایلسا فاوست که 50 میلیون دلار جایزه برای او تعیین کرده است، بگیرد. در نامیبیا، ایتان با تیمی از شکارچیان جایزه مبارزه می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning

فیلم ماموریت: غیرممکن تسویه حساب مردگان قسمت اول، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، جاسوسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی کریستوفر مک کواری بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری اریک جندرسن نوشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم Mission: Impossible – Fallout (2018) و هفتمین قسمت از مجموعه فیلم Mission: Impossible یا همان ماموریت غیرممکن است. در این فیلم بازیگران سرشناسی چون تام کروز، هیلی آتول، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، اسای مورالس، ونسا کربی، پوم کلمنتیف و هنری چرنی ایفای نقش می کنند. در فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One، وقتی اتان هانت و تیمش در صندوق بین‌المللی پول با دشمنی مرموز و قدرتمند به نام «موجود» مواجه می شوند، هانت فکر می کند که هیچ چیز بیشتر از مأموریت او مهم نیست. در ژانویه 2019، کروز اعلام کرد که هفتمین و هشتمین فیلم از سری فیلم های ماموریت: غیرممکن پشت سر هم با مک کواری نویسندگی و کارگردانی هر دو فیلم ساخته می شوند. بازگشت و اعضای جدید بازیگران به زودی اعلام شد و لورن بالف که آهنگسازی Fallout را بر عهده داشت، برای اجرای فیلم بازگشت. فیلمبرداری در فوریه 2020 در ایتالیا آغاز شد اما به دلیل همه گیر کوید ۱۹ متوقف شد. اواخر همان سال از سر گرفته شد و در سپتامبر 2021 در سایر مکان های فیلمبرداری از جمله نروژ، بریتانیا و امارات متحده عربی پایان یافت. این اولین فیلم از این مجموعه پس از فیلم Mission: Impossible 2 (2000) است که جی. جی آبرامز را به هیچ عنوان درگیر نمی کند و همچنین اولین فیلم از مجموعه است که توسط Bad Robot Productions از زمان Mission: Impossible III (2006) تولید نشده است. این فیلم با بودجه تخمینی 291 میلیون دلار، یکی از گران ترین فیلم های ساخته شده تا کنون و گران ترین فیلم این مجموعه شده است. در این فیلم تام کروز در نقش اتان هانت نماینده صندوق بین المللی پول و رهبر یک تیم عملیاتی، هیلی آتول در نقش گریس سارق و متحد جدید اتان به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Mission: Impossible 2023

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در 19 ژوئن 2023 در پله های اسپانیایی در رم به نمایش درآمد و در 12 ژوئیه 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم نیز مانند فیلم قبلی خود مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت. دنباله مستقیم آن یعنی فیلم Dead Reckoning Part Two، قرار است در 28 ژوئن 2024 اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 97 درصد از 199 منتقد و میانگین نمره 8/10 را گرفته است. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «با مخاطراتی که جهان را تهدید می کند و مجموعه های حماسی برای مطابقت با آن عنوان عظیم، فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One ثابت می کند که این فیلم هنوز هم حق امتیازی است که باید آن را انتخاب کنید. دانلود فیلم ماموریت غیر ممکن 2023 به طرفداران این سری فیلم و تام کروز پیشنهاد میشه. وب سایت Metacritic، بر اساس نظر 53 منتقد، امتیاز 81 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است. فیلم ماموریت: غیرممکن تسویه حساب مردگان، نامزدی برای مورد انتظارترین فیلم در ششمین جوایز فیلم میان فصل انجمن منتقدان هالیوود دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.