دانلود فیلم
The Covenant

1063 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 59904
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Covenant
دانلود فیلم The Covenant

در این فیلم جیک جیلنهال در نقش گروهبان ارتش ایالات متحده، جان کینلی حضور پیدا می کند که توسط مترجم افغان احمد (سلیم) پس از اینکه در هنگام شکار طالبان در کمین قرار می گیرند، نجات می یابد. جان، پس از آن به خانه می رود اما متوجه می شود که احمد به خاطر نقشی که در کمک به ارتش ایالات متحده داشته، برای بقای خود فراری شده است، بنابراین جان مجبور می شود برای پیداکردن او برگردد. این کمی متمایل به یک داستان انتقام جویانه است و کمی یک فیلم اکشن و کمی شبیه فیلم های رفاقتی.

 

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal‎) نقش گروهبان جان کینلی را در این فیلم ایفا خواهد کرد. دار سلیم (Dar Salim ‎)، الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig)، آنتونی استار (Antony Starr)، جیسون وونگ (Jason Wong)، جانی لی میلر (Jonny Lee Miller)، باب اسکوفیلد (Bobby Schofield)، شان ساگار (Sean Sagar)، سینا پروانه (Sina Parvaneh)، امیلی بیچم (Emily Beecham) و کوروش خداویسی (Cyrus Khodaveisi) نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلمبرداری در فوریه 2022 در آلیکانته اسپانیا آغاز شد و دار سلیم، الکساندر لودویگ، آنتونی استار، جیسون وانگ، بابی شوفیلد، شان ساگار، کریستین اوچوا و امیلی بیچم به بازیگران اضافه شدند. عنوان فیلم در ابتدا با عنوان The Interpreter توسط ریچی فاش شد که بعداً به The Covenant تغییر کرده است.

 

تریلر فیلم The Covenant به کارگردانی گای ریچی چند وقتیست که منتشر شده و کسانی که با فیلم شناسی این کارگردان آشنا هستند را شگفت زده کرده است. مسئله این است که فیلم پیمان اصلاً شبیه کارهای گای ریچی نیست و این برای فیلمی که نام او در عنوان دارد و به بازار عرضه می شود، عجیب به نظر می رسد. از تصمیمات غیرمعمول استایلیش و انتخاب بازیگر گرفته تا انتخاب خود ژانر، The Covenant به نظر می رسد چرخشی عجیب برای ریچی باشد. به همین دلیل است که فکر می کنم فیلمساز قصد دارد خود را با این فیلم دوباره از نو بسازد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.