دانلود فیلم
On a Wing and a Prayer روی یک بال و یک دعا

446 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2971
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم On a Wing and a Prayer
دانلود فیلم On a Wing and a Prayer

خلاصه داستان فیلم On a Wing and a Prayer

این فیلم خانوادگی بر اساس یک داستان واقعی مبتنی بر ایمان است و درباره یک خلبان مسن در شهری کوچک است که به طور غیرمنتظره ای در حین پرواز با هواپیمای کوچک با چند مسافر که به صورت خانوادگی سفر می کنند، جان خود را از دست می دهد و داگ وایت (کواید) را مجبور می کند تا هواپیما را به سلامت فرود آورد تا تمام خانواده را از شر مرگی غیرمنتظره نجات دهد. فیلم روی یک بال و یک دعا برداشتی جذاب از داستان یک بازمانده واقعی است و قدرت چشمگیر روح انسان را روشن می کند. داگ وایت تعریف واقعی یک قهرمان است.

 

معرفی فیلم On a Wing and a Prayer

سینمایی روی یک بال و یک دعا، یک فیلم درام و دلهره آور آمریکایی است. شان مک نامارا (‏Soul Surfer‏) کارگردانی این فیلم به نویسندگی برایان اگستون را بر عهده خواهد داشت و ‏روما داونی و آتمن بیلی فورد تهیه کنندگی این فیلم و مارک برنت تهیه کننده اجرایی آن هستند.‏ در این فیلم دنیس کواید در نقش  داگ وایت، هیتر گراهام در نقش تری وایت، جسی متکالف در نقش  کوری،  جسی کیس در نقش  مگی و راکی میرز در نقش  دن بازی می کنند. این فیلم در ابتدا قرار بود در 31 آگوست 2022 توسط United Artists Releasing در سینما اکران شود، تا اینکه پس از تعطیلی آمازون توزیع کننده و تبدیل فعالیت های خود به MGM، به عنوان یک محصول انحصاری Prime Video به مارس 2023 منتقل شد.

 

آشنایی با بازیگران فیلم On a Wing and a Prayer

کواید برای فیلم هایی مانند The Rookie، The Day After Tomorrow، Traffic، Vantage Point، Frequency، The Parent Trap، Soul Surfer، The Right Stuff و Breaking Away شناخته شده است. او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم بیوگرافی ریگان است و پروژه های بعدی American Underdog: The Kurt Warner Story، The Tiger Rising و The Charley Pride Story را در پیش دارد. متكالف نیز پس از شروع كار خود با نقش های دلخراش در «علاقه ها»، «خانه دارهای ناامید» و كمدی های موفق نوجوانان «جان تاكر باید بمیرد» در سال 2006، موفقیت زیادی در مدار خانواده پسند یافت و به یكی از پرطرفدارترین بازیگران این ژانر تبدیل شد. در ماه آگوست، این بازیگر یک سریال پنج فصلی را در درام بسیار محبوبChesapeake Shores به پایان رساند، جایی که او از زمان اولین نمایش در سال 2016، نقش تریس رایلی خواننده و ترانه سرا را ایفا کرد. متکالف همچنین اخیراً در «کشتی ها در شب: راز تاکستان مارتا»، آخرین قسمت از سری فیلم های «معمای تاکستان مارتا»، و در فیلم «کریسمس زیر ستاره ها»، در مقابل آتمن ریزر را بازی کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.