دانلود فیلم
Tetris تتریس

940 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 40037
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Tetris
دانلود فیلم Tetris

خلاصه داستان فیلم Tetris

دهه 1980. هنک راجرز یک مرد هلندی است که در نیویورک بزرگ شده و در ژاپن زندگی می کند و به لاس وگاس رفته تا بازی Go خود را در نمایشگاه بفروشد، اما موفقیت خاصی ندارد. بزرگترین رقیب او در شهر، ماشین های بازی ای هستند که در کازینوها به مردم وعده ثروت می دهد. هنک کنجکاو است که ببیند رقابت در نمایشگاه تجاری چه چیزی برای ارائه دارد. او یک بازی پازل اعتیاد آور را کشف می کند که در آن بلوک های رنگارنگ در حال سقوط هستند. این بازی تتریس نام دارد. هنک بدون برنامه ریزی قبلی حقوق آرکید و بازی های رایانه ای را برای ژاپن به دست می آورد. در حالی که تاجران دیگر به مخترع این بازی اهمیت نمی دهند، هنک از الکسی پاشیتنوف می خواهد که برای این کار اعتبار و حق امتیاز دریافت کند و سعی می کند با او دوستی ایجاد کند. بنابراین او را در روسیه ملاقات می کند.هنگامی که هنک به آنجا می رسد، خود را در سیستمی می بیند که با آرمان های غربی او مطابقت ندارد. به نظر می رسد که مردم روسیه حتی بیشتر از غرب حریص هستند. مهمتر از همه، نیکولای بلیکوف، رئیس مرکز کامپیوتر و علوم مسکو و مافوق الکسی و همچنین افسر فاسد کا گ ب، والنتین تریفونوف، که در تلاش است تا قبل از سقوط رژیم آن موقع اتحاد جماهیر شوروی، امنیت مالی خود را تامین کند.

 

معرفی فیلم سینمایی Tetris

سینمایی تتریس، فیلمی به کارگردانی جان اس بیرد است. این فیلم داستان بازاریابی بین المللی بازی رایانه ای تتریس را روایت می کند که در اتحاد جماهیر شوروی در دوران جنگ سرد توسعه یافت و در آن شما باید اشکال هندسی را در ردیف های بسته قرار دهید. این فیلم در مارس 2023 در جشنواره فیلم South by Southwest به نمایش درآمد. در 31 مارس 2023 نیز این فیلم در Apple TV+ در بریتانیا و ایالات متحده و از انیمه لیست در ایران در دسترس قرار گرفته است.موسیقی فیلم توسط برنده جایزه گرمی و امی، لورن بالف ساخته شده است. آلبوم موسیقی متن 15 آهنگی برای دانلود توسط وارنر موزیک در 31 مارس 2023 برنامه ریزی شده. این آلبوم علاوه بر خوانندگی توسط گروه های کر نظامی روسیه، شامل آهنگ هایی مانند فرصت ها از Pet Shop Boys و The Final Countdown از Europe نیز می شود. در این فیلم Taron Egerton در نقش Henk Rogers، Nikita Efremov  در نقش Alexei Pashitnov، Toby Jones  در نقش  Robert Stein و Roger Allam  در نقش  Robert Maxwell بازی می کنند.

 

نقد و بررسی فیلم تتریس

فیلم تتریس با استفاده از هر ترفندی که در کتاب فیلم شناسی آمده، از جمله گسترش محدودیت هایی که می توان آن را «داستان ‏واقعی» نامید، موفق می شود مذاکرات بین المللی حقوق بازی های ویدیویی را جالب جلوه دهد. این فیلم ‏پیچیده به پارانویای جنگ سرد در آستانه استعفای میخائیل گورباچف می پردازد و داستان پیچیده ای را ‏بیان می کند که چگونه کارتریج های بازی فوق العاده مشهور تتریس به مشتریان سراسر جهان رسیده است. این یک درام دعوی ‏قضایی است که در قالب یک تریلر سیاسی پر زرق و برق ظاهر می شود که در آن شرکت هایی مانند Bullet-Proof Softwareو نینتندو خود را در یک مزایده آغشته به خیانتکاری می یابند و نوآ پینک نویسنده و کارگردان ‏جان اس برد تلاش می کنند تا این فیلم را با داستانی سرگرم کننده و با اغراق های هالیوودی تطبیق دهند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • El
    1402-02-22 20:35:15
    خوب بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.