دانلود فیلم
Assassin آدمکش سیاسی

479 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 585
10
/
3.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Assassin
دانلود فیلم Assassin

خلاصه داستان فیلم Assassin‏ ‏

یک عملیات نظامی خصوصی به رهبری والمورا، فناوری ریزتراشه ای آینده نگر را اختراع می کند که ذهن یک مامور را قادر می سازد تا در بدن شخص دیگری برای انجام ماموریت های مخفیانه و مرگبار ساکن شود. اما وقتی مامور سباستین در طی یک ماموریت مخفی کشته می شود، همسرش الکسا باید جای او را بگیرد تا مرد مسئول را به دست عدالت بسپارد.

 

معرفی فیلم آدمکش سیاسی

Assassin یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی با بازی نومزامو امباتا، دومینیک پرسل و بروس ویلیس (در آخرین نقش سینمایی خود تا سال 2023) است. این فیلم توسط جسی اطلس در اولین کارگردانی فیلم بلندش به نویسندگی آرون ولف ساخته شد و بر اساس فیلم کوتاه اطلس و ولف Let Them Die Like Lovers (اجازه دهید مثل عاشقان بمیرند) ساخته شده است. فیلم آدمکش سیاسی  توسط Saban Films در سینماهای منتخب و VOD در 31 مارس 2023 اکران شده است. در این فیلم نومزامو امباتا در نقش الکسا، دومینیک پرسل در نقش آدریان، بروس ویلیس در نقش والمورا، مصطفی شاکر در نقش سباستین، اندی آلو در نقش مالی، هانا کوئینلیوان در نقش مامور ویژه، فرناندا آندراده در نقش اولیویا، بری جی مینوف در نقش مارکو و یوجنیا کوزمینا به عنوان مربی به ایفای نقش می پردازند.

 

نقد و بررسی فیلم Assassin‏ ‏

همه از بروس متنفرند: الکسا (نومزامو مباتا)، یک سرباز سابق، به دنبال پاسخ است. همسرش سباستین (مصطفی شاکر)، پایلوت اختراع جدید ارتش در حال حاضر در کما به سر می برد. مانند الکسا، ممکن است از خود بپرسید که چگونه یک پایلوت از راه دور در حالت کما در بیمارستان بستری می شود!؟ الکسا با والمورا، ارشد سباستین، (بروس ویلیس، بازیگر فیلم جان سخت) با اسلحه ای روی سرش روبرو می شود! والمورا او را آرام می کند، اما قبل از اینکه بتواند او را به خانه بازگرداند... زنی با اخلاق به والمورا نزدیک می شود و به او حمله می کند! (چه خبره لعنتی؟) داستان به خوبی از فناوری موجود استفاده کرده و با پخش فیلم مخاطب را در حدس و گمان نگه داشته است. آیا شخصیت های روی پرده واقعا خودشان هستند؟ یا تبدیل به پهباد انسانی شده اند؟ این بازی استنتاجی تا انتها با چند پیچش داستانی که قبلاً ندیده ایم ادامه پیدا می کند. بروس ویلیس یک بازیگر قوی در فیلم است و به Assassin قدرت ستاره ای می دهد. اما این مباتای نومزامو است که به وضوح ستاره نمایش است و قطب نمای اخلاقی او همیشه در مسیر درست قرار می گیرد... که منجر به درگیری های داخلی زیادی می شود. Dominic Purcell هر بار که روی پرده می رود با حضوری وهم آور، یک شخصیت شرور مؤثر را می سازد. امیدواریم از تماشای این فیلم با دانلود آن از انیمه لیست لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.