دانلود فیلم
Kill Boksoon کیل بوکسون

850 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7274
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kill Boksoon
دانلود فیلم Kill Boksoon

خلاصه داستان فیلم Kill Boksoon‎

قاتلی با رنج موفقیت 100%، همزمان مادر دختر نوجوانی به اسم جائه یونگ است، این زن که بوکسون نام دارد در تلاش است تا به هر دو بخش زندگی خود به صورت یکسان رسیدگی کند. زمانی که موقع تمدید قرارداد کاری اش فرا می رسد، او تصمیم می گیرد که برای ترمیم رابطه با دخترش بازنشسته شود، اما زمانی که مأموریت نهایی او به هم می خورد، بوکسون رازی را در مورد ماموریت کشف می کند و قانون اصلی کارش را زیر پا می گذارد: «ماموریت را در هر صورت اجرا کنید». باید ببینیم بوکسون که اکنون هدف آژانس خودش و کل صنعت آدمکشی قرار گرفته، می تواند از مهلکه بگریزد و اگر آری، بهای آن چیست؟

 

معرفی فیلم Kill Boksoon

سینمایی Kill Boksoon یک فیلم اکشن جنایی محصول سال ۲۰۲۳کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی Byun Sung-hyun با بازی Jeon Do-yeon، Sol Kyung-gu، Esom، Koo Kyo-hwanو Kim Si-a است. این فیلم در 31 مارس 2023 در نتفلیکس به نمایش درآمده و از انیمه لیست قابل دانلود است.  جئون دو یون در نقش گیل بوک سون، پارک سه هیون در نقش گیل بوک سون جوان، یک مادر مجرد و بهترین قاتل MK؛ سول کیونگ گو در نقش چا مین کیو، لی جائه ووک در نقش چا مین کیوی جوان، مدیرعامل MK؛ اسوم در نقش چا مین هی، کو کیو هوان در نقش هان هی سونگ، یک قاتل وابسته به MK و کیم سی آ در نقش گیل جائه یونگ، دختر بوک سون که از حرفه مادرش چیزی نمی داند، به ایفای نقش می پردازند.

 

نقد و بررسی فیلم کیل بوکسون

رابطه پیچیده مادر و دختر در فیلم توسط رازهایی تحت الشعاع قرار می گیرد. این فیلم در مورد ارتباط نادرست بین بوکسون و دخترش است که سعی می کنند ظاهری دروغ را از خود به نمایش بگذارند. اما از این نظر، فیلم اجازه می دهد تا این رابطه رشد کند و تغییر کند، همانطور که حقیقت خودش را نشان می دهد.جئونِ بازیگر موفق می شود پیچیدگی های احساسات یک مادر در برابر خشونت را به گونه ای به تصویر بکشد که دامنه وسیع این احساس را به نمایش بگذارد. توانایی او در گرفتن احساسات با سکانس های اکشن اش مطابقت دارد و این تعادل چیزی است که به متمایز کردن فیلم از سایر فیلم های این ژانر در این ژانر کمک می کند. داستان فیلم Kill Boksoon که اغلب به سمت پوچی کشیده می شود و از جسد به عنوان مایه طنز استفاده می کند، اقدامات مختلفی را انجام می دهد که نقاط ضعف شخصیت اصلی ما را در بر می گیرد. جنگ با اسلحه، شمشیر زنی، مبارزات تن به تن و البته مبارزه برای بقا، فیلم را تا خرتناق پر کرده اند. با خون و اکشن پر هرج و مرج، مبارزات در Kill Boksoon سبک خاص خود را دارد. با این اوصاف، هر بخش یک مبارزه محوری دارد که آنچه را در ژانر اکشن دوست داریم به نمایش می گذارد: داستان سرایی از طریق خشونت، نه با کلمات.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.