دانلود فیلم
Hell Dogs سگ های جهنمی

675 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 1450
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hell Dogs
دانلود فیلم Hell Dogs

خلاصه داستان فیلم Hell Dogs

یک افسر پلیس سابق سرکش به دنبال انتقام و اجرای عدالت برای دختران جوانی است که توسط یک باند خیابانی به قتل رسیده اند. این پلیس بعد از اتمام ماموریت و تسلیم خود به همکارانش، یک پیشنهاد آلترناتیو از پلیس دریافت می‌کند و باید بین این پیشنهاد و پوسیدن در بیمارستان یکی را انتخاب کند. از این پس هدف او، تغییر هویت و نفوذ به یاکوزا برای فلج کردن سازمان آنها از داخل است.

 

معرفی فیلم Hell Dogs

سینمایی سگهای جهنمی یک فیلم اکشن ژاپنی بسیار خشن و پر دیالوگ بر اساس رمانی از فوکاماچی آکیو که در سال  2017 به نگارش درآمده، است. این فیلم توسط هارادا ‏ماساتو (کارگردان فیلم های Inugami و Chronicle of My Mother) کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی شده است و اوکادا ‏جونیچی ‏(در نقش های شوگو کانتاکا/گورو ایدزوتسی)، ستاره سالخورده اما همچنان برتر ژانر اکشن ژاپن در آن ایفای نقش می‌کند. فیلمبردار این فیلم تاکاهیده شیبانوشی است و بازیگران دیگر آن، ساکاگوچی ‏کنتارو (هیدکی موروکا)، ماتسائوکا ‏مایو (امیروی)، اوتاکه شینوبو  (Noriko)، ساکوئو یوشی (Masaru Anai) و کیتامورا کازوکی (Tsutomu Toki) هستند؛ مدت زمان فیلم: 137 بوده و تهیه کنندگان آن : Mariko Seto، Hiroyasu Nagata، Kazuto Amano، Daiki Koide، Toshiya No هستند؛ این فیلم از طریق نتفلیکس در سال 2022 اکران شده است.

 

نقد و بررسی فیلم سگ های جهنمی

تم پلیس مخفی یکی از مواردی است که بسیار انجام شده است. من مطمئن هستم که حتی با خواندن این جمله می توانید حداقل یک یا دو فیلم در این زیرژانر نام ببرید. با این حال، اگر روایت به خوبی اجرا شود، می‌تواند فوق‌العاده قانع‌کننده باشد، زیرا نقش اصلی  دچار یک دوگانگی ‏است و بین دو جهان به قصد نابودی و به نام عدالت برای دیگری گیر افتاده است. این تنش برای مخاطب قابل لمس است، زیرا آنها با شخصیت اصلی زندگی می کنند و می دانند که باید هر دروغی را به زبان بیاورند، و خود را به سازمان جنایتکاری که می خواهند نابود کنند، بسپارند. بدون شک، سگ‌های جهنمی کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و حجم عظیمی از سرگرمی‌های اکشن را به بهترین شکل ممکن از این داستان استخراج می‌کند. این فیلم به سه دلیل بسیار ساده کار می‌کند: یک نقش اصلی قاتل، یک بازیگر نقش مکمل فوق‌العاده، و یک خط داستانی قوی. این فیلم به بررسی مفهوم عدالت که ذاتاً دلسوزانه است، نمی رود. اوکادا که سگ جهنمی اصلی فیلم است چارچوبی را فراهم می کند که همه چیز از آن ساخته شده است. نمی توان گفت که او فیلم را حمل می کند، زیرا این باعث می شود که برخی از دیگر نکات عالی که پروژه برای آن در نظر گرفته است را تضعیف کند، بلکه عملکرد او به فیلم اجازه می دهد تا به لطف بازی او واقعاً حضور خود را منعطف کند. کارگردانان اکشن اغلب به دنبال آن نقش اصلی هایی می‌گردند که بتواند سطحی از جذابیت را بدون نیاز به دیالوگ‌های اجرایی، روی صفحه نمایش دهند. اوکادا، این مورد و خیلی چیزهای دیگر را برای این فیلم به ارمغان می آورد. او خود را به‌عنوان این شخصیت تنها می‌بیند و مظهر عدالت نابخشودنی است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.