دانلود فیلم
Bunker

587 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 630
10
/
4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bunker
دانلود فیلم Bunker

خلاصه فیلم Bunker 2022

گروهی از چندین سرباز در دوران جنگ جهانی اول در پناهگاهی گیر افتادند. در این پناهگاه سربازان با حضور سنگدل و شیطانی روبرو می شوند که ذره ذره به آرامی سربازان را علیه یکدیگر قرار می دهد. همانطور که احساساتی هم چون پارانویا و ترس در بین تک تکشون رشد می کند، مردان جنگ جهانی، جهنم واقعی جنگ را تجربه می کنند…

 

عوامل ساخت فیلم Bunker 2022

فیلم پناهگاه 2022 یک فیلم در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و جنگی مربوط به دوران جنگ جهانی اول است که به فیلم های ترسناک قدیمی و به طور کل فیلم های کلاسیک ادای احترام می کند. فیلم Bunker 2022 یک فیلم ترسناک است که در جریان جنگ جهانی اول اتفاق می افتد. پناهگاه (به انگلیسی: Bunker) محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آدریان لنگلی و نویسندگی مایکل هانتسمن است. در این فیلم راجر کلارک، لوک بینز، کایلا رادومسکی و جولیان فدر به ایفای نقش می پردازند.
راجر کلارک، هنرپیشه و صداپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. راجر کلارک از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده است. او برای صداپیشگی آرتور مورگان در Red Dead redemption 2 موفق به دریافت جایزه بهترین صداپیشگی بازی های ویدیویی شد. راجر کلارک هم چنین در سریال Law & Order نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم پناهگاه ۲۰۲۲

فیلم Bunker ۲۰۲۲ هشتم اکتبر سال ۲۰۲۲ در سینما های آمریکا به اکران در اومد و چیزی حدود ۱۰۳ هزار دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. چیزی که از امتیاز های ابتدایی و نمرات متوجه خواهید شد اگر چه زمان فیلم کمی طولانی است، اما هنوزم نکات مثبت خوبی دارد. بیشتر زمان فیلم در یک پناهگاه اتفاق می افتد. این ممکن است برای برخی کمی بیش از حد کلاستروفوبیک به نظر برسد، اما پناهگاه کوچکی نیست، بنابراین جدای از نداشتن نور روز، مناظر آنها کمی تنوع دارد. برای دانلود فیلم Bunker 2022 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. در این فیلم خاص، عامل ترسناک اضافه شده "حضور شیطان" است که به گفته بسیاری از منتقدین ترس از همان جنگ جهانی کافی و نیازی به اضافه کردن عامل جدید نبود. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۲ منتقد، فیلم پناهگاه ۲۰۲۲ فقط ۲۲ درصد امتیاز تایید بدست آورده. یکی از جنبه هایی که نمره این فیلم را پایین می آورد این است که چقدر ناسازگار است. به عنوان مثال، بازی شخصیت اصلی از خوب و متعهد تا حواس‌پرتی خیلی متفاوت است و بیش از حد، جلوه های ویژه خوب هستند و گاهی اوقات شامل CGI وحشتناک یا استفاده آشکار از مینیاتور است. ایجاد تنش گاهی فوق‌العاده استدو گاهی به هیچ چیز منجر نمی‌شود یا آنچه را که ما به عنوان مخاطب از قبل می دانیم، تکرار می کند. اما بزرگ ترین مشکل فیلم Bunker که بار ها توسط منتقدان بهش اشاره شد، ناهماهنگی سرعت است. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۴.۹ از ده رو دادند. دانلود فیلم Bunker 2022 به طرفداران ژانر جنگ و وحشت پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.