دانلود فیلم
Chupa

673 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4999
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chupa
دانلود فیلم Chupa

خلاصه فیلم Chupa 2023

داستان فیلم چوپاکابرا در سال 1996 حول محور الکس 13 ساله خجالتی از کانزاس سیتی می چرخد که به مکزیک پرواز کند و برای اولین بار با خانواده بزرگ خود ملاقات کند و با پدربزرگ قهرمان سابق لوچا لیبر چاوا و پسر عموی پر انرژی و شیفته کشتی ممو ملاقات می کند. اما درست زمانی که الکس شروع به آشنایی می کند، موجودی افسانه ای را پیدا می کند که زیر آلونک پدربزرگش زندگی می کند: یک توله چوپاکابرا جوان، که او را از داستان های چوپاکابرای ترسناک می شناسد، افسانه ای که برای تغذیه از دام های کشاورزان ساخته شده است. الکس به زودی متوجه می‌شود که دوست جدیدش، چوپا، تاریخچه ای مخفی با خانواده‌اش دارد و باید از او محافظت کند...

 

عوامل ساخت فیلم چوپاکابرا 2023

فیلم Chupa یک فیلم در ژانر ماجراجویی، فانتزی و اکشن محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Jonás Cuarón به نمایش در اومد و در آن بازیگرانی چون دمیان بیچیر در نقش چاوا، کریستین اسلیتر در نقش کوین، ایوان ویتن در نقش الکس، اشلی سیارا در نقش لونا و نیکلاس وردوگو در نقش ممو به ایفای نقش می پردازند. در آگوست سال 2020، یوناس کوارون قرار بود فیلمی از چوپاکابرا را کارگردانی کند، او با همکاری مارکوس راینهارت، شان کندی مور و جو بارناتان نویسندگی سینمایی چوپاکابرا را انجام داد. فیلمبرداری در چندین مکان در سراسر نیومکزیکو از آگوست شروع شد و تا اکتبر 2021 ادامه یافت. 
دمیان بیچیر هنرپیشه اهل مکزیک است. بیچیر برای بازی در فیلم یک زندگی بهتر 2011 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

 

عملکرد فیلم Chupa 2023

فیلم Chupa 2023 توسط 26th Street Pictures تهیه شده است و در هفتم آپریل 2023 در نتفلیکس منتشر شد. در وب‌سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلمChupa بر اساس نظر پونزده منتقد 53 درصد امتیاز تایید و نمره 5.5 از ده رو بدست آورد. در سایت متاکریتیک، این فیلم بر اساس 5 نقد، امتیاز 45 از 100 را کسب کرده است که نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است. چوپا یک جانور افسانه ای خون آشام را می گیرد و آن را به یه موجود دوست داشتنی و جذاب تبدیل می کند و  البته که ستاره واقعی نمایش خود چوپا است. کوارون و تیم جلوه‌های بصری تعبیر بسیار زیبایی از این موجود افسانه‌ای ایجاد کرده‌اند که شایعات آن در کودکی روی کارگردان تاثیر گذاشته است. برای دانلود فیلم Chupa 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. کوارون به Tudum نتفلیکس گفت: "چوپاکابراها در اوایل دهه 90 در پورتوریکو دیده شدند. پس از آن، این موجود در سراسر آمریکای لاتین مشاهده شد... تصور می شد که این موجود از خون بزها تغذیه می کند." فیلم Chupa 2023 یک ماجراجویی فانتزی زیباست که به موضوعات عمیق تر غم، میراث و خانواده می پردازد. در حالی که این ژانر را دوباره اختراع نمی کند، فیلم آن را ساده و موثر نگه می دارد و به بازیگرانش اجازه می دهد تا ارتباطی واقعی با یک هیولای افسانه ای CGI ایجاد کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.