دانلود فیلم
Hunger

622 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 8449
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hunger
دانلود فیلم Hunger

خلاصه فیلم Hunger 2023

آئوی، زنی بیست و چند ساله، که اداره رستوران محلی نودل سرخ شده خانواده اش را در محله قدیمی بانکوک چند سالی است که بر عهده گرفته است. یک روز، او دعوت نامه ای دریافت می کند تا تجارت خانوادگی اش را ترک کند و به تیم "Hunger"، تیم شماره یک میز سرآشپز های لوکس تایلند بپیوندد که توسط سرآشپز معروف و بدیع و بدنام، سرآشپز پل، رهبری می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Hunger 2023

فیلم گرسنگی ۲۰۲۳، یک تریلر آمیخته با درام جدید تایلندی قابل مقایسه با فیلم The Menu 2022، در آپریل 2023 به نتفلیکس آمد. فیلم The Hunger یک فیلم هیجان انگیز ساخت کشور تایلند به کارگردانی Dom Sitisiri Mongkolsiri و نویسندگی و فیلمنامه نویسی Lek Kongdej Jaturanrasamee است. فیلمبرداری فیلم Hunger 2023 در اواخر سال 2022 انجام شده است. تمام این فیلم در بانکوک تایلند انجام شد. در فیلم Hunger بازیگر تایلندی تبار Aokbab Chutimon Chuengcharoensukying نقش اصلی آئوی را بازی می کند. Hunger اولین حضور در نتفلیکس رو برای آئوکباب را رقم خواهد زد. او خارج از نتفلیکس، قبلا در فیلم های تایلندی مانند فیلم Faces of Anne،  فیلم Die Tomorrow و فیلم Happy Old Year بازی کرده است. پیتر نوپاچای چاینام نقش سرآشپز پل را بازی می کند. پیتر مانند همبازی خود، هنوز در فیلمی از نتفلیکس بازی نکرده است و اولین بازی خود را در فیلم گرسنگی خواهد داشت.

 

عملکرد فیلم گرسنگی 2023

فیلم Hunger 2023 در روز دوشنبه، دهم آوریل 2023 در سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. به گفته منتقدان گرسنگی لحن شدید منحصر به فردی داشت که علیرغم روایت آهسته آن، آن را به ساعتی جذاب و لذت بخش تبدیل کرد. فیلم قطعا طولانی است اما چنین حسی به بیننده القا نخواهد کرد و قطعاً باید کارگردان را به خاطر آن ستود. برای دانلود فیلم Hunger 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. به آشپز یک رستوران کوچک پیشنهاد می شود که به خدمه سرآشپز معروف پل بپیوندد تا زیر نظر او آموزش ببیند و در نهایت در حالی که روش های سخت‌گیرانه او را تحمل می‌کند، رتبه اش را افزایش می دهد. زمانی که او کناره گیری می کند و درست در مقابل پل قرار می گیرد، اوضاع تغییر می کند. این که چگونه او با این موضوع کنار می‌آید در حالی که می‌ترسد بیش از چیزی که بتواند چانه بزند از دست بدهد، داستان را شکل می‌دهد. شخصیت ها همچنان جذاب باقی ماندند و این به سرمایه گذاری در داستان کمک کرد. خانواده و بحران مالی او به خوبی تثبیت شده است تا نیاز او را برای بزرگ شدن نشان دهد. با همه دیوانگی های درون آشپزخانه، داستان سرآشپز پل که توضیح می دهد چرا سرآشپز شدن را انتخاب کرده، تاثیرگذار بود. قطعا لحن تیره تری داشت اما افراط نمی کرد. اوج با این حال ضعیف عمل کرد و ممکن است دلیل افت نمره این فیلم باشد. دانلود فیلم Hunger 2023 به طرفداران فیلم The Menu 2022 توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.