دانلود فیلم
Linoleum

524 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 942
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Linoleum
دانلود فیلم Linoleum

خلاصه فیلم Linoleum 2022

کامرون ادوین در یک شهر کوچک اوهایو با همسرش ارین و دخترش نورا زندگی نسبتا خسته کننده ای دارد. او میزبان یک برنامه تلویزیونی علمی کودکان در بازار کوچکی است که نیمه شب اجرا می شود. کامرون همیشه دوست داشت فضانورد شود و در سایه پدر دانشمند موفق‌ترش بزرگ شد. هنگامی که بخشی از یک موشک از مدار سقوط می کند و به حیاط خلوت او سقوط می کند، او تصمیم می گیرد تا رویای تحقق نیافته خود را محقق کند و آن را دوباره بسازد و به موشک خود تبدیل کند. همسرش که مراحل طلاق را آغاز کرده است، فکر می کند که او دچار بحران میانسالی شده است. همانطور که برخی از رویدادهای سورئال دیگر در زندگی او رخ می دهد، او نه تنها احساس می کند که ماموریتش توجیه شده است، بلکه شروع به زیر سوال بردن ماهیت واقعیت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Linoleum 2022

فیلم Linoleum یک فیلم علمی تخیلی کمدی-درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کالین وست و با بازی نقش اصلی جیم گافیگان است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیم گافیگان در نقش کامرون ادوین، رئا سیهورن در نقش ارین ادوین، کاتلین ناکن در نقش نورا ادوین و گابریل راش در نقش مارک به ایفای نقش می پردازند.
جیم گافیگان بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است. از فیلم های معروف او می توان به بازی در فیلم American Dreamer 2018 و فیلم Chappaquiddick 2017 اشاره کرد. او همچنین در فیلم Peter Pan & Wendy 2023 نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم Linoleum 2022

فیلم Linoleum اولین بار در جشنواره South by Southwest 2022 در دوازدهم مارس 2022 به نمایش در اومد. لینولئوم در ۲۴ فوریه 2023 توسط Shout در سینماهای منتخب ایالات متحده به اکران در اومد. این فیلم در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس بررسی 42 منتقد، 82 درصد محبوبیت بدست آورد و میانگین امتیاز 7.2/10 بهش تعلق گرفت. انجمن منتقدین راتن تومیتوز در مورد فیلم Linoleum 2022 نوشتند: «ویترینی محکم برای جیم گافیگان و همچنین یک نمایشنامه جاه‌طلبانه یواشکی، لینولئوم ورودی تأثیرگذار دیگری به فیلم‌شناسی نویسنده و کارگردان کالین وست می‌افزاید.» برای دانلود فیلم Linoleum 2022 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدان این فیلم را "فیلمی صمیمانه و تاثیرگذار درباره یافتن شادی و رضایت در زندگی" نامیدند. برایان تالریکو از RogerEbert یک نقد منفی به فیلم داد و آن را "فیلمی با ایده های بسیار خوب، به خصوص در ده دقیقه پایانی آن، اما بدون چشم انداز روشن برای ادغام آنها در چیزی که از ابتدا تا انتها کار می کند" نامید. با اینکه تا به الان روز های کمی از اکران عمومی فیلم لینولئوم گذشته اما نقد های مثبت زیادی از فیلم در سایت ها قرار گرفته و در روز های ابتدایی این فیلم در imdb نمره 7 از ده رو به خودش اختصاص داده است. دانلود فیلم Linoleum 2022 به طرفداران ژانر درام آمیخته با ژانر علمی تخیلی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.