دانلود فیلم
Jesus Revolution

453 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6843
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jesus Revolution
دانلود فیلم Jesus Revolution

خلاصه فیلم Jesus Revolution

در سال 1968، کشیش ساکن کالیفرنیای جنوبی، چاک اسمیت، متوجه میشود که کلیسای او به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط با نسل جوان تر و بدون زندگی هیپی ها به تدریج در حال مرگ و فراموش شدن است. یک روز، لونی فریزبی می‌گوید که در حال سفر است و به مردم درباره عیسی می‌گوید. اسمیت که در ابتدا به فریزبی مشکوک بود، در نهایت با او گرم می شود و از هیپی های دیگر به خانه اش استقبال می کند. این شامل معرفی لونی به چاک با گروهی به نام Love Song است که آهنگی را در اتاق نشیمن او اجرا می کند. آنها به بقیه می پیوندند و یک جنبش موفق را برای بشارت دادن به هیپی ها و دیگران آغاز می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Jesus Revolution 2023

فیلم انقلاب عیسی (به انگلیسی: Jesus Revolution) یک فیلم در ژانر درام، مذهبی ساخت کشور آمریکاست. فیلم Jesus Revelation 2023 در جون سال 2018 برای اولین معرفی شد و جان اروین و جان گان فیلمنامه، کارگردانی گان و گرگ لوری، کوین داونز و برادران اروین تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتند. فیلمبرداری در آلاباما در مارس 2022 انجام شد و چندین صحنه دیگر در محلی در کالیفرنیا فیلمبرداری شدند. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده که شخصیت ها در جنبش عیسی در کالیفرنیا در طول دوران جنگ جهانی دوم شرکت می کنند. در این فیلم بازیگرانی چون جوئل کورتنی در نقش گرگ لوری، جکسون رابرت اسکات در نقش گرگ لوری جوان، کلسی گرامر در نقش چاک اسمیت،  آنا گریس بارلو در نقش کات مارتین، جاناتان رومی در نقش لونی فریزبی و آنا گریس بارلو و کیمبرلی ویلیامز پیزلی ایفای نقش کرده اند.

 

عملکرد فیلم انقلاب مسیح ۲۰۲۳

فیلم انقلاب مسیح در بیست و چهارم فوریه 2023 توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقد های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد اما با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و به فروش 51.7 میلیون دلاری در باکس آفیس دست یافت. فیلم انقلاب مسیح نقد های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما با استقبال مثبت تماشاگران مواجه شد. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نظر 47 منتقد، امتیاز تایید ۶۲ درصد با میانگین نمره ۵.۹ از ده را بدست آورد. در اجماع این وب سایت آمده است: «انقلاب عیسی به خاطر اجتناب از موعظه‌های رایج در فیلم‌های مبتنی بر ایمان، شایسته تقدیر است.» فیلم در متاکریتیک با امتیاز 46 از 100، بر اساس نظر ۷ منتقد، نشان دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.