دانلود فیلم
Muoi: The Curse Returns

434 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 77
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Muoi: The Curse Returns
دانلود فیلم Muoi: The Curse Returns

خلاصه فیلم Muoi: The Curse Returns

لین دعوت هانگ را برای ملاقات با بهترین دوست گمشده اش در خانه ای قدیمی در یک شهر مجاور می پذیرد. لین در طول اقامت خود، پرتره جن زده مووی و نفرین آن را در طول سال های خشم کشف می کند. لین باید برای نجات دوستش تصمیم مرگ یا فراری بگیرد یا با نفرین روبرو شود. او نمی داند، در حالی که به آرامی تاریک ترین راز پشت این پرتره جن زده را آشکار می کند، لین به عمیق تر در وحشتناک ترین دام می افتد، که به طور خاص، فقط برای او ساخته شده است...

 

عوامل ساخت فیلم Muoi: The Curse Return 2022

فیلم Muoi: The Curse Returns فیلمی در ژانر ترسناک و درام محصول کشور ویتنام است. فیلم The Curse Returns 2022 درباره یک دلال هنری جوان است که هنگام بازدید از یک دوست گمشده در یک عمارت قدیمی، پرتره نفرین شده مووی را کشف می کند. این فیلم ترسناک دنباله ای بر فیلم Muoi: Legend Of The Portrait در سال 2007 است که اولین محصول مشترک کره ای و ویتنامی محسوب می‌شود. طبق یک افسانه محلی دهه 1940، مووی عاشق یک نقاش شد، اما نامزد حسودش او را به طرز وحشیانه ای شکنجه کرد تا اینکه خودش را کشت و نفرینی بر روی پرتره او گذاشت. هونگ آنه بازیگر و کارگردان تایلندی است که برای بازی در فیلم Doi Cat 1999 و فیلم The moon at the bottom of the wall 2008 به شهرت رسید. او در فیلم Muoi: The Curse Returns شخصیتی به نام خودش را بازی می کند.

 

عملکرد فیلم The Curse Returns

فیلم تایلندی Muoi: The Curse Returns که توسط CJ CGV در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۲۲ در تایوان، توزیع شد، با بودجه ۹۵۰ هزار دلاری، ۹۸۴ هزار دلار در باکس آفیس به فروش رسید. تهیه کننده اجرایی کره ای کیم ته هیونگ و تهیه کننده کیم بئوم سیک از فیلم اصلی به ترتیب به تهیه کنندگی اجرایی و تهیه کنندگی فیلم جدید بازگشتند. «فیلم اصلی در ویتنام اما عمدتاً به زبان کره ای فیلمبرداری شده است. یک بازسازی ویتنامی پیشنهاد شد، اما من تصمیم گرفتم دنباله‌ای بسازم تا عمیق‌تر به موضوع عشق از دیدگاه زنانه بپردازم.» برای دانلود فیلم Muoi: The Curse Returns به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم تا الان با رای های کمی در وب سایت آی ام دی بی نمره ۵.۸ از ده رو بدست آورده است. دانلود فیلم Muoi: The Curse Returns 2023 به طرفداران سینمای ویتنام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.