دانلود فیلم
A Good Person

682 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 6297
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Good Person
دانلود فیلم A Good Person

خلاصه فیلم A good Person 2023

آلیسون زن جوانی است که نامزدی فوق العاده، حرفه ای شکوفا و خانواده و دوستانی حامی دارد. با این حال، دنیای او در یک چشم به هم زدن از هم می پاشد، زمانی که از یک تراژدی غیر قابل تصور جان سالم به در می‌برد و با اعتیاد به مواد افیونی و اندوهی حل نشده از پروسه بهبودی بیرون می‌آید. در سال های بعد، او با پدر شوهرش دوستی غیر قابل انتظاری برقرار می کند که به او فرصت جنگیدن می دهد تا زندگی اش را دوباره جمع کند و به جلو پیش برود...

 

عوامل ساخت فیلم یک آدم خوب 2023

فیلم A Good Person یک فیلم در ژانر درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی زک براف ساخته شده است. در این فیلم فلورانس پیو در نقش آلیسون، مورگان فریمن در نقش دانیل، سلست اوکانر در نقش رایان و مولی شانون در نقش دایان به ایفای نقش می پردازند. در 26 فوریه 2021، گزارش شد که زک براف فیلم A Good Person را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند، یک درام مورد انتظار با بازی فلورانس پیو و مورگان فریمن. فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2021 آغاز شد، در نوامبر 2021، فیلمبرداری در دبیرستان کلمبیا در شهرستان اسکس، نیوجرسی انجام شد.
مورگان فریمن بازیگر آمریکایی است. او که بیشتر برای صدای عمیق خود و نقش‌ های گوناگونی که در طیف گسترده‌ ای از ژانرهای فیلم ایفا کرده، معروف است تا به حال موفق به دریافت افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است. از فیلم های معروفی که مورگان فریمن در اونها ایفای نقش کرده میشه به فیلم Se7en 1995، فیلم Invictus 2009 و فیلم The Dark Knight 2008 اشاره کرد.
فلورنس پیو بازیگر انگلیسی است. حرفهٔ بازیگری او در ۱۸ سالگی با ایفای نقش در درام The Falling 2014 آغاز شد و برای بازی در فیلم هایی نظیر فیلم Lady Macbeth 2016، فیلم Don't worry darling 2022 و سریال Marcella به شهرت رسید.

 

عملکرد فیلم A good person 2023

فیلم A Good Person در 24 مارس 2023 در ایالات متحده قبل از انتشار گسترده در 31 مارس 2023 توسط Metro-Goldwyn-Mayer در حد اکران محدود روی پرده های سینما رفت‌. این فیلم با واکنش های متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد. این درام مجموعا 2.3 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسید. برای دانلود فیلم A good person 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. امتیاز تایید فیلم A good person 2023 در سایت Rotten Tomatoes بر اساس 95 نقد، 56 درصد است و میانگین نمره آن 5.90 از ده است. اجماع انتقادی راتن تومیتوز در مورد فیلم یک آدم خوب نوشت: «مشغولیت و شلوغی، فیلم یک آدم خوب ثابت می کند که بهترین نیت ها و بازی های فوق العاده گاهی اوقات می‌تواند به فیلمی که صرفا خوب است اضافه شوند.» در متاکریتیک، میانگین نمره 50 از 100 رو بر اساس 32 بررسی به فیلم A good person 2023 اختصاص داده است. دانلود فیلم A good person 2023 به طرفداران درام های حال خوب کن و آرامبخش پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.