دانلود فیلم
Soranin

707 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 843
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Soranin
دانلود فیلم Soranin

خلاصه فیلم Solanin 2010

میکو اینوئه یک فارغ التحصیل دانشگاهی است که به عنوان یک خانم اداری در شغلی که از آن متنفر است مشغول به کار است. دوست پسرش شیگئو همیشه تو آپارتمان او زندگی میکنه زیرا شغلش به عنوان یک تصویرگر مستقل به اندازه کافی برای اجاره پرداخت درآمد ندارد و پدر و مادرش در حومه شهر برای او جعبه هایی از سبزیجات می فرستند که فقط در یخچالش می پوسند. میکو که مرز بین سال‌ های دانشجویی و بقیه زندگی اش را پشت سر می‌گذارد، با این احساس دست و پنجه نرم می کند که قرار نیست بخشی از دنیای واقعی باشد...

 

عوامل ساخت لایو اکشن فیلم Soranin 2010

فیلم Solanin 2010 بر اساس مانگا مشهوری به همین نام ساخته شده است. این لایو اکشن به کارگردانی تاکاهیرو میکی و با بازی آئوی میازاکی به عنوان نقش اصلی زن ساخته شد. در سال 2010 گروه Asian Kung-Fu Generation تک آهنگ "Solanin" را با اشعار اینیو آسانو، نویسنده مانگا، منتشر کردند که این آهنگ در نسخه سینمایی نمایش داده شد. گروه همچنین تیتراژ  پایانی فیلم Solanin 2010 را ارائه کرد.
آئوی میازاکی بازیگر و ویس اکتور ژاپنیه که قبلا ضبط صدای هانا در انیمه Wolf Children 2012 را بر عهده داشت. او همچنین در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم Rage 2016 و فیلم Harmful Insect 2001 بازی کرده.

 

عملکرد فیلم Soranin 2010

فیلم Solanin در سوم آوریل 2010 در ژاپن منتشر شد. این فیلم در وب سایت آی ام دی بی نمره 7 از ده رو از طرف کاربران دریافت کرده. به گفته منتقدان، گریه کردن موقع تماشای فیلم Solanin 2010 طبیعیه. شاید این به این دلیل است که همه افراد در یک سن خاص پس از دانشگاه ارتباط فوری با سولانین پیدا خواهند کرد. سولانین با جذب کامل حال و هوای نسلی که در دریای انتخاب گم شده بود، اما به طور همزمان هدف خاصی برای تلاش نداشت، به اضطراب و آینده نامشخصی که همه جوانان در سراسر جهان در آن سهیم هستند، می پردازد. پس از رکود اقتصادی ژاپن در دهه 1990، برای بسیاری منطقی نخواهد بود که با بی دقتی مشاغل کاری "معقول" را به نفع دنبال کردن رویا های "بیهوده" کنار بگذارند. برای دانلود فیلم Solanin 2010 به بالای صفحه مراجعه کنید. با این حال، این چیزی است که در حال حاضر برای بسیاری در سراسر جهان رایج است، که خود را در یک وضعیت پس از بحران مالی جهانی می بینند و نمی دانند که آیا دنبال کردن پول ارزش این زحمت را دارد یا خیر. فیلم Solanin 2010 نیز شخصیت های شگفت انگیزی دارد، با اجرای اصلی Aoi Miyazaki که در سن 24 سالگی کهنه کار در این صنعت، جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره بین المللی فیلم سینمانیلا برای بازی در فیلم حشره مضر به دست آورد.  بازی او در اینجا مملو از قدرتی آرام است: ما ابتدا او را در عمق افسردگی ملاقات می کنیم و او را در مکان بسیار قابل قبول تری رها می کنیم، با بازیگر جوان که دامنه و ظرافت باورنکردنی از خود نشان می دهد.  کنگو کورا، که به زودی در اقتباس هاروکی موراکامی چوب نروژی می بینیم، نیز به عنوان تاندای اغلب سست اما همیشه دوست داشتنی، متقاعد می شود و مورد علاقه است. سولانین در چهاردهمین جشنواره ملی فیلم ژاپن به نمایش در اومد. فیلم Solanin 2010 به طرفداران درام های آروم ژاپنی و حال و هوای داستان های هاروکی موراکامی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.