دانلود فیلم
The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

1758 تعداد بازدید
User 2
10
/
6
AnimeList Rating
User 20068
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die
دانلود فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

خلاصه فیلم The last Kingdom: Seven Kings must die 2023

پس از تماشای 46 قسمت سریال، از سال 866 پس از میلاد تا حدود 918 که در آن اوترد تبعید شد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت، مورد حمله قرار گرفت و همچنین مسئول بیش از تعداد انگشت شماری مرگ در حین تلاش برای انتقام گرفتن از پدرش بود. پس از مرگ پادشاه ادوارد، مهاجمان و وارثان رقیب برای تاج و تخت نبرد می کنند و اوترد از ببانبورگ و دوست هایش در یک پادشاهی از هم پاشیده ماجراجویی می کنند به امید اینکه سرانجام انگلستان را متحد کنند.


عوامل ساخت فیلم هفت پادشاه باید بمیرند 2023

فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند یک فیلم در ژانر درام، تاریخی محصول بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ادوارد بازلگت، نویسندگی مارتا هیلیر و بر اساس داستان‌های ساکسون اثر برنارد کورنول به نمایش در آمد. فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die دنباله سریال تلویزیونی The last Kingdom است.  الکساندر دریمون دوباره نقش خود را در نقش اوترد از ببانبرگ بازی کرد. برای دانلود فیلم The last Kingdom: Seven Kings must die 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. درام نتفلیکس بر اساس سری رمان های تاریخی محبوب برنارد کورنول با فیلمی به پایان می رسد که در آن دسیسه های پادشاه جنگجو دانمارکی آنلاف تهدیدی جدید برای رویای انگلستان متحد است. در فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 شاهد بازی الکساندر دریمون در نقش اوترد از ببانبورگ، هری گیلبی در نقش اتلستان، مارک رولی در نقش فینان و آرناس فداراویسیوس در نقش سیتریک هستیم. تهیه کننده نایجل مارچانت گفته بود که مذاکرات درباره یک فیلم پس از شروع فصل چهارم The Last Kingdom از آپریل 2020 ادامه داشته است. عنوان “هفت پادشاه باید بمیرند” به آن داده شد و رویداد های این مجموعه را دنبال می کرد که در یک دوره حدودا 45 ساله از تاریخ بعد از سال 866 به بعد با تمرکز بر پادشاهی وسکس و تهاجمات مداوم وایکینگ ها به انگلستان رخ داد. فیلمنامه Seven Kings Must Die توسط مارتا هیلیر با کارگردانی Ed Bazalgette و تهیه کنندگی Marchant، Gareth Neame و Mat Chaplin نوشته شده است.  فیلمبرداری اصلی The Last Kingdom: Seven Kings Must Die در ژانویه 2022 در بوداپست آغاز شد و تا پایان مارس 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند 2023

این فیلم در 14 ام آپریل 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. لزلی فلپرین از مجله گاردین نوشت که این فیلم «معیار های زیادی در زمان پخش دارد اما کارگردان ادوارد بازالگت داستان سرایی را به نحو احسن مدیریت می‌ کند. اگر طرفدار سریال The Last Kingdom هستید حتما این فیلم را ببینید، از شروع تا پایان از داستان سرایی عاطفی قدرتمند آن لذت ببرید. این فیلم در ساعات اولیه پخش شدن نمره های بالایی رو از نقد های مختلف دریافت کرد. دانلود فیلم The last Kingdom: Seven Kings must die 2023 و تماشای اون به همه طرفداران سریال The last Kingdom توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-31 18:45:56
    میگم یعنی دیگه تموم شد؟ ادامه نداره دیگه؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.