دانلود فیلم
The Tutor

443 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1462
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Tutor
دانلود فیلم The Tutor

خلاصه فیلم The Tutor 2023

ایتان که یک معلم مورد تقاضا برای نخبگان ثروتمند ساحل شرقی است، مأموریتی پر درآمد برای آموزش پسر یک میلیاردر، جکسون، در یک ملک دور افتاده در کنار آب نیویورک به عهده می گیرد. تقریباً بلافاصله، اتان متوجه می‌شود که علاقه شاگردش به زندگی اش به وسواس محدود می‌شود. با افزایش تنش، اتهامات جکسون تهدید می کند که اسرار تاریک اتان را برای دوست دخترش و مقامات فاش می کند. از آنجایی که احساسات علیه ایتان تغییر می کند، این به او و تنها او بستگی دارد که اتهامات جکسون را کشف کند و بی گناهی او را اثبات کند…

 

عوامل ساخت فیلم The Tutor 2023

فیلم The tutor یک فیلم سینمایی در ژانر معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی جردن راس با فیلمنامه رایان کینگ در سال ۲۰۲۳ به نمایش در آمد. شخصیت اتان، مهارت های آموزشی را برای مجموعه ای از بچه های ممتاز به کار می گیرد. یک مرد تیزبین، تقریباً به همان اندازه که اتهاماتش ارزش دارند از خودگذشتگی می کند. نوآ اشنپ بازیگر آمریکایی است. او با بازی در نقش ویل بایرز در سریال ترسناک و علمی تخیلی نتفلیکس Stranger Things به شهرت رسید. نقش های سینمایی او شامل راجر دونوان در درام تاریخی استیون اسپیلبرگ، فیلم Bridge of Spies و صدای چارلی براون در انیمیشن The Peanuts Movie است.

 

عملکرد فیلم The Tutor 2023 (معلم)

منتقدی درمورد فیلم The tutor نوشت: در نیمه راه این تریلر، داشتم فکر میکردم، "مرد بیچاره چه کرد که سزاوار این کار بود؟" و سپس به فکر کردن افکار مشابه در مورد ویکتوریا جاستیس، که نقش آنی، دوست دختر باردار خود را بازی می کند افتادم. جکسون که نقش آن را نوآ اشنپ، شخصیت «چیز های عجیب» بازی می کند و مانند یک میم سفید با گونه های صورتی و موهای بریده شده سیاه و یک بلبرینگ روباتیک است. او چیزهای زیادی در مورد اتان می داند. کارگردانی راس دارای حداقل انرژی است. در اوایل تصویری از یک آینه محدب وجود دارد که در آن فکر می کنید شاید او در حال تنظیم نوعی شخصیت پویا است که استفاده جوزف لوزی از همان پایه در «خدمتکار» را به یاد می آورد، اما نه، این شات عملکردی صفر دارد. این نه ادای احترام است و نه چیزی برای خودش. و در حالی که شخصیت هدلاند در نهایت به نوعی گودال بی نظیر تبدیل می شود که هدلاند قبلاً وعده های اجرایی آن را ساخته است، هیچ سود واقعی با سرمایه گذاری بیننده در زمان پرداخت نمی شود. فیلم The tutor 2023 در یک یادداشت امیدوار کننده، با حال و هوای مرموز ترسناک و بازی قوی از بازیگران شروع شد. با این حال، داستان مسیر عجیبی به خود گرفت. برای دانلود فیلم The Tutor 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. راز به طور ناگهانی از بین رفت و طرح به سمتی کاملاً متفاوت منحرف شد که بیشتر ناامید کننده بود تا جذاب. به نظر می رسید که فیلم The Tutor 2023 برای توجیه این تغییر ناگهانی در خط داستانی بر توضیح مبهم «نیاز به پول» تکیه می کند، اما برای روشن کردن وضعیت چندان کمکی نکرد. پس از فاش شدن این طرح غیرمنتظره، فیلم جذابیت خود را از دست داد و قابل پیش بینی و کسل کننده شد. شرم آور بود که فیلم پتانسیل زیادی داشت، اما در نهایت با این پیچش داستانی مضحک خراب شد. اگرچه بازیگران کار شایسته ای انجام دادند، اما برای نجات فیلم از ایرادات آن کافی نبود. دانلود فیلم The tutor 2023 به طرفداران نوآ اشنپ پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.