دانلود فیلم
Call Me Chihiro

557 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1986
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Call Me Chihiro
دانلود فیلم Call Me Chihiro

خلاصه فیلم Call me Chihiro 2023

چیهیرو قبلا به عنوان یک فاحشه کار می کرد. او به طور اتفاقی در یک شهر ساحلی توقف کرد و در آنجا یک غذای بنتو خورد. او این غذا را آونقدری دوست داشت که تصمیم گرفت در شهر ساحلی ساکن شود و در مغازه بنتو کار کند. او اکنون در مغازه بنتو با لبخند از مشتریان استقبال می کند و با آنها صحبت های کوچکی می کند. او حتی گذشته خود را پنهان نمی کند. چیهیرو با مشتریان در مورد مشکلات مختلف صحبت می کند و از طریق صحبت های آنها، آنها از او دلجویی می کنند. خود چیهیرو از تنهایی رنج می برد که از زمانی که او کوچک بود با خانواده اش شروع شد. او با ملاقات با مشتریان خود، با تنهایی خود نیز روبرو می شود و به آرامی از آن عبور می کند...

 

عوامل ساخت فیلم مرا چیهیرو صدا کن 2023

فیلم Call me Chihiro، یک فیلم سینمایی درام محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی ریکیا ایمیزومی و تهیه کنندگی آکیرا یامانو به نمایش در اومد. داستان این فیلم ژاپنی بر اساس مجموعه مانگا "چیهیرو سان" اثر هیرویوکی یاسودا است که در سال های 2017 و 2018 در مجله مانگا Elegance Eve منتشر میشد. 
کاسومی آریمورا یک هنرپیشه و ویس اکتور اهل ژاپن است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که کاسومی آریمورا در آن نقش داشته است می‌توان به فیلم وقتی مارنی آنجا بود اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Call me Chihiro 2023

این فیلم ژاپنی در 23 ام فوریه توسط Netflix و Asmik Ace Entertainment به انتشار عموم در اومد. فیلم مرا چیهیرو صدا کن، تمام اورتورهای دراماتیک معمولی را که ممکن است از یک فیلم انتظار داشته باشیم، نادیده می گیرد. این ایده که خانواده بیشتر از آنهایی است که سرنوشت ما را با آن زینت داده است، چیزی است که ما انتخاب می کنیم. هوای فیلم می تواند هم آرامش بخش و هم ناامید کننده باشد؛ گاهی اوقات به نظر می رسد ایمایزومی به دنبال سکوتی عمیق است و در بی تفاوتی فرو می رود. وقتی سکوت نسبی زیادی در یک فیلم وجود دارد – که اغلب توسط یک نوک پیانو با کلیدهای کوچک پشتوانه می شود – چنین اصول وجودی وجود دارد. خود را معرفی می کنند، نه؟ لحظه ای در اینجا وجود دارد که چیهیرو نشان می دهد که یک بار چاقو خورده است، از پشت، اما ما نمی بینیم که این اتفاق می افتد یا داستان او را نمی شنویم، این فقط چیزی است که به سختی در روایت موج می زند. چیهیرو: "به دلایلی، پس از دفن جسد، دلم می خواهد رامن بخورم." برای دانلود فیلم Call me Chihiro 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. فقدان داستان در فیلم Call Me Chihiro هم موهبت و هم نفرین است. این فیلم ژاپنی که شخصیت اصلی محور است، وقت خود را صرف این می کند که به ما اجازه ورود به دنیای درونی برخی از شخصیت ها را بدهد. بازی بازیگران، که همگی به همان اندازه با استعداد هستند، همدلی و درک را القا می کنند و در عین حال متعجب هستند که بعداً چه اتفاقی می افتد. ما چیهیرو را به‌عنوان یک روح آزاد تصور می کنیم که آشکارا از گذشته اش عذرخواهی نمی کند. همانطور که فیلم پیشرفت می کند، آریمورا نکات ظریفی را به کار می گیرد که به ما امکان می دهد زن زیر آن را ببینیم و به شخصیت عمق می بخشد. «من را چیهیرو صدا کن» یک فیلم مدیتیشن است که برای تشریح مضامین تنهایی و خانواده ساخته شده. ما نمی دانیم مردم چه چیزی را در درون خود حمل می کنند و در حالی که رسیدن به احساس واقعی آنها بسیار طول می کشد، فیلم Call Me Chihiro قدرت ظریفی در ارائه آن دارد که پس از پخش تیتراژ باقی می ماند. دانلود فیلم Call me Chihiro 2023 به طرفداران فیلم های آروم و با وایب تنهایی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.