دانلود فیلم
Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always

794 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4575
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always
دانلود فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always

خلاصه فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2023

ترینی و تامی بیلی به لبه ی صخره ای کوبیده می شود، جایی که روبو-ریتا تلاش می کند تا او را با یک انفجار مرگبار از چوب جادویش به پایان برساند.  با این حال، ترینی با شیرجه رفتن در مسیر انفجار، بیلی را نجات می دهد و کشته می شود. سپس روبو-ریتا به بعد تاریکی عقب نشینی می کند و رنجرزهای باقی مانده را به خاطر از دست دادن ترینی سوگوار می کند.  در اقامتگاه کوان، بیلی و زک در مورد اینکه چگونه و چه زمانی این خبر را به دختر ترینی، مینه، بدهند، بحث می کنند. با این حال، او وارد گفتگو می شود و بلافاصله فرار می کند.  بیلی به زک می گوید که باید همه چیز را به او بگویند...

 

عوامل ساخت فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2023

فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2 2023 یک وب درام، ابر قهرمانی محصول کشور آمریکا است که برای بزرگداشت 30 سالگرد هر دو قدرت رنجرز Mighty Morphin و امتیاز پاپر رنجرز ارائه می شود. در ویژه، پاور رنجرز گرد هم می آیند تا Robo-Rita Repulsa را از نقشه های شیطانی خود باز دارند. رنجرز با تهدیدی آشنا از گذشته روبرو می شود.  در بحبوحه یک بحران جهانی، بار دیگر از آنها خواسته می شود تا قهرمانانی باشند که جهان به آنها نیاز دارد.
کمتر از در واقع یک فیلم و بیشتر به عنوان یک قسمت ویژه یک ساعته، Mighty Morphin Power Rangers: Once and Always به مناسبت سی امین سالگرد MMPR ساخته شد.  با در نظر گرفتن این قاب، تقریباً هر آنچه را که انتظار دارید، چه خوب و چه بد، ارائه می دهد.  چند نفر از بازیگران اصلی با چهره های آشنای دیگر از اسپین آف های اخیر تیم تلاش می کنند تا جلوی یک شخصیت شرور کلاسیک را بگیرند و ظاهر و حس و حال خاص فرنچایز را به تصویر می کشد که انگار در سال 1993 ساخته شده است. در سریال هایی که معمولاً همه چیز را سبک و سرگرم کننده نگه می‌دارد، موضوع سنگینی است که باید به آن پرداخته شود، بنابراین این یک اعتبار برای نویسندگان فیلمنامه بکا بارنز و آلوین دیل است که آن را با چنین قلب و صمیمیت واقعی مدیریت می‌کنند.

 

عملکرد فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2023

اینطور نیست که Power Rangers: Once & Always از مخاطبان قدیمی تر آگاه نباشد فقط سعی می کند برخی از موضوعات جدی را برای بحث مطرح کند، به خصوص زمانی که صحبت از مرگ رنجر زرد در طول یک ماموریت می شود. مشکل اینجاست که این کار به صورت مصنوعی و با استفاده از ابتدایی ترین کلیشه ها انجام می شود. برای دانلود فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. روشی که مین (چارلی کرش) نحوه مرگ مادرش را کشف می کند، رابطه او با قیمش و بسته شدن او یک قوس داستانی است که می توانید به راحتی از همان ابتدا ترسیم کنید. وقتی فکر می کنید که Power Rangers: Lost Galaxy با مرگ یک رنجر بسیار بهتر و با ریسک های شگفت انگیز بالاتری برخورد می کند، این قوس حتی بیشتر رنگ می بازد. در حالی که فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once and Always یک داستان عمیقاً احساسی در مرکز خود دارد و لحظات نوستالژیک بسیار سرگرم کننده ای را برای لذت بردن در طول یک ساعت اجرای خود دارد، سخت است که این احساس را از بین ببرید که این فیلم به افکت ها و دیالوگ های بهتری نیاز دارد تا آن را واقعی تر کند. دانلود فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always 2023 به تمام طرفداران پاور رنجر ها توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.