دانلود فیلم
A Tourist's Guide to Love

418 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2977
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Tourist's Guide to Love
دانلود فیلم A Tourist's Guide to Love

خلاصه فیلم A Tourist's Guide to Love

پس از پایان غیر قابل پیش‌بینی یک رابطه عاشقانه، آماندا، یک حرفه ای در صنعت سفر موافقت می کند که ماموریتی مخفیانه برای به دست آوردن بینش در مورد بخش گردشگری ویتنام انجام دهد. او درست به موقع برای جشن سال نو قمری ویتنامی «تی» می رسد و به زودی سفری برای کشف خود آغاز می کند و عاشق راهنمای تور ویتنامی خارج نشین خود، سین لی می شود.  آنها تصمیم می گیرند اتوبوس تور را ربودند تا زندگی و عشق را به روش های غیر متعارف تجربه کنند...

 

عوامل ساخت فیلم A Tourist's Guide to Love 2023

فیلم راهنمای توریستی برای عشق (به انگلیسی: A Tourist's Guide to Love) یک فیلم کمدی، رمانتیک محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی استیون کی. سوچیدا و نویسندگی ایرنه دونوهو است.  در این فیلم راشل لی کوک، اسکات لی، میسی پیل، بن فلدمن، نوندومیسو تمبه و اندرو بارت فلدمن به ایفای نقش پرداخته اند.
در آپریل سال 2021، Variety گزارش داد که راشل لی کوک در یک کمدی، رمانتیک به نام A Tourist's Guide to Love، که بر اساس ایده اصلی او و Eirene Donohue نویسنده فیلمنامه است، بازی خواهد کرد و آن را تولید خواهد کرد. این فیلم یک فیلم اصلی نتفلیکس است که توسط Head First Productions و Muse Entertainment تولید شده است. فیلمبرداری اصلی در آپریل 2022 آغاز شد و در شهر های مختلف ویتنام، مانند شهر هوشی مین، دا نانگ، هئی آن، هانوی و ها جیانگ انجام شد. دونوهو توضیح داد که چرا برای او مهم بود که فیلم آمریکایی در کشور نداشته باشد که روی جنگ متمرکز باشد و گفت: "تقریبا هیچ فیلم آمریکایی در ویتنام وجود ندارد که درباره آسیب های جنگ نباشد. این برای من واقعا مهم بود. فیلم A Tourist's Guide to Love داستانی سرشار از شادی و عشق و جشن بود.

 

عملکرد فیلم A Tourist's Guide to Love 2023

فیلم A Tourist's Guide to Love در 21 آپریل 2023 در نتفلیکس منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، بر اساس نظر 6 منتقد، امتیاز 67 درصد تایید و با میانگین نمره 6/10 را از آن خودش کرد. در سایت متاکریتیک طبق نظر پنج منتقد، نمره 47 از صد که نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است را گرفته است. برای دانلود فیلم A Tourist's Guide to Love به بالای صفحه مراجعه کنید. کمدی رمانتیک "راهنمای یک توریست برای عشق" که در سال 2023 به سینما ها آمد، نه تنها قلب بینندگان را به دست آورد، بلکه علاقه به سفر به مقاصد برجسته فیلم را نیز برانگیخت.  از شهر رمانتیک پاریس تا قلعه های تاریخی اسکاتلند، این فیلم بینندگان را به سفری در برخی از زیباترین و رمانتیک ترین مکان های جهان می برد. فیلم راهنمای یک توریست برای عشق نه تنها یک تجربه سینمایی هیجان انگیز و سرگرم کننده را ارائه کرده است، بلکه علاقه دوباره ای به سفر و گردشگری را برانگیخته است.  این زیبایی و جذابیت برخی از رمانتیک ترین و تاریخی ترین مقاصد جهان را به نمایش گذاشته است و بینندگان را برای کشف و تجربه فرهنگ های جدید و حمایت از صنعت سفر در این فرآیند تشویق می کند. دانلود فیلم A Tourist's Guide to Love به طرفداران ژانر رمنس کمدی پیشنهاد میشه و تجربه خوشایند و سرگرم کننده ای رو بهتون عرضه خواهد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.