دانلود فیلم
Fierce Cop

553 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 52
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fierce Cop a.k.a Lie Tan
دانلود فیلم Fierce Cop a.k.a Lie Tan

خلاصه فیلم Fierce Cop 2022

شیائو جی، پسر کارآگاه ژانگ دا به دست قاچاقچیان انسان افتاد.  ژانگ دا برای نجات پسرش به تنهایی به کشور دیگری هزاران مایل دورتر می رود.  برای نجات پسرش که توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده است، افسر پلیس ژانگ بی امان آنها را تعقیب می کند و به طور تصادفی خود را درگیر یک پرونده بزرگ کودک ربایی می بیند.

 

عوامل ساخت فیلم پلیس خشمگین 2022

فیلم Fierce Cop 2022 یک فیلم اکشن و درام محصول کشور چین است. یک فیلم مستقیم ساخت پلتفرم Youku که ابتدا در ماه جولای منتشر شد. فیلم Fierce Cop درمورد ژانگ تو (ریچی رن) پلیسی است که متوجه می شود پسرش، ژیائوج (شیا تیان) توسط گروهی از قاچاقچیان انسان ربوده شده است. با کمک چین ماونگ سو (سبرینا چن)، زن جوانی که در یک کلوپ شبانه کار می کند، آنها برای یافتن پسر گم شده ژانگ به هر قیمتی شده سفری را آغاز می کنند.

 

عملکرد فیلم Fierce Cop 2022

فیلم Fierce Cop صرفاً یک فیلم فرمول بندی شده است و آنچه که این فیلم رو به یه فیلم به یاد موندنی تبدیل می کند، بازی متعهدانه ریچی رن در نقش ژانگ تو است. به لطف کارگردانی اکشن بالاتر از حد متوسط ​​کنجی تانیگاکی متفاعد کننده است.  این فیلم چینی زمان زیادی را صرف نمایش مبارزات تن به تن می کند، که بازتاب سبک مبارزه MMA است که توسط دانی ین در فیلم هایی مانند فیلم Flash Point 2007 پر شده است. برای دانلود فیلم Fierce Cop 2022 به پایین صفحه مراجعه کنید. در حالی که ریچی رن قطعاً با مهارت ین در هنرهای رزمی برابری نمی کند، عملکرد سخت بدنی او برای هنرمند غیر رزمی مانند او و بیشتر برای مردی که قبلاً 56 سال داشت به اندازه کافی چشمگیر است. اگر کنجی تانیگاکی به عنوان کارگردان اکشن حضور نداشت، این فیلم چینی خیلی بد می شد. علیرغم اینکه یک فیلم مستقیم به جریان است، ترکیبی از مجموعه های اکشن طراحی شده خوب و دوربین‌های احشایی به اندازه کافی سینمایی است. دانلود فیلم Fierce Cop 2022 به طرفداران فیلم های چینی اکشن درام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.