دانلود فیلم
A Far Shore

610 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 99
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Far Shore
دانلود فیلم A Far Shore

خلاصه فیلم A far shore 2022

یک مادر زیر سن قانونی در یک رابطه بد به سمت فحشا می رود. "مهربانی اوکیناوا هیچ کس را پشت سر نمی گذارد!" آئوی، مادر هفده ساله ای که به طور غیر قانونی به عنوان میزبان کلوپ شبانه در اوکیناوا، فقیرترین استان ژاپن کار می کند، با نگاهی از هم گسیخته در چشمانش داد می زند که او تقریباً توسط همه جا رانده و مانده است...

 

عوامل ساخت فیلم A Far Shore 2022

فیلم a far shore 2022 یک فیلم در درام محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال 2022 به کارگردانی و نویسندگی ماساکی کودو به نمایش در اومد. در این فیلم بازیگرانی چون کتونه هاناسه، یوممی ایشیدا و یوشیرو ساکوما به ایفای نقش می پردازند. این فیلم بر اساس چندین داستان واقعی است که ما در طول تحقیقات خود در اوکیناوا شنیدیم، اما فیلمنامه و شخصیت هایی که ظاهر می شوند تخیلی هستند. موسیقی متن فیلم می تواند غیرقابل تصور باشد و در کنار آهنگ های متنوع و جذاب Masamichi Shigeno، انبوهی از J-pop شاداب را در خود جای داده.

 

عملکرد فیلم A Far Shore 2022

طبق تحقیقات انجام شده توسط دولت استانی اوکیناوا، میزان مادران تک والد در اوکیناوا دو برابر میانگین ملی است و گفته می شود که بدترین میزان در سراسر کشور است.  نرخ زاد و ولد در میان جمعیت جوان اوکیناوا نیز بالا بوده است، به طوری که میزان زاد و ولد در نوجوانان و نوجوانان 2.6 برابر بیشتر از میانگین ملی است. برای دانلود فیلم A far Shore 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. نرخ بیکاری در آن استان نیز پایین ترین نرخ در سراسر کشور است.  رایزنی ها در مورد خشونت خانگی در اوکیناوا نیز اخیراً به رکورد بالایی رسیده است و میانگین آن دو برابر بقیه کشور است. نقوش احساسی پیانو، مانند آن هایی که اغلب ملودرام های ژاپنی را مخدوش می کنند، ناگهان توسط پهپاد های الکترونیکی غم انگیز برجسته می شوند و در طی یک عکس تماشایی از افق شهر روشن، سیم های ارکستری را به صدا در می آورند که لحظه ای محوری در سفر غم انگیز آئوی ایجاد می کند.  با این حال، بدبختی ها مانند ذراتی که توسط جزر و مدی غیر قابل تحمل به همراه می‌آید دور دختر جمع می شوند. فیلم یک ساحل دور، در سیاست خود، داستانی بسیار معاصر است. اما تمرکز تجربیات یک کارگر جنسی که در تلاش برای زنده ماندن از دست یک سری مردان بد است. این دارایی ها، یک ساعت سخت را به یک ساعت حساس تبدیل می کند و یک داستان تلخ را تا حد یک تراژدی می سازد. دانلود فیلم A far shore 2023 به طرفداران فیلم های درام ژاپنی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.