دانلود فیلم
Invitation to a Murder

1149 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2066
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Invitation to a Murder
دانلود فیلم Invitation to a Murder

خلاصه فیلم Invitation to a Murder 2023

میلیاردر منزوی، شش غریبه به ظاهر تصادفی را به ملک جزیره ای خود در جنوب انگلستان دعوت می کند. میراندا گرین، کارآگاه مشتاق، دعوت مرموز را بسیار جذاب می بیند که نمی توان آن را نادیده گرفت.  وقتی میهمان دیگری میمیرد، میراندا باید به ته طرح مخرب پشت گردهمایی برسد. با پیشروی آخر هفته، سرنخ هایی درباره اینکه چرا آنها دعوت شده اند، همراه با یک راز شوم آشکار می شوند...

 

عوامل ساخت فیلم Invitation to a Murder 2023

فیلم دعوت به قتل یک فیلم در ژانر راز آلود و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی استیون شیمک و با بازی میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا ای سانتوس و گیلز متی ساخته شده است. تولید فیلم Invitation to a Murder در اواخر سال 2021 شروع شد. این فیلم توسط Lionsgate در 25 آوریل 2023 منتشر شد. در این فیلم میشا بارتون در نقش میراندا گرین، کریس براونینگ در نقش دونالد واکر، بیانکا آ. سانتوس در نقش کارمن بلانکو، گیلز متی در نقش فیلیپ آرمسترانگ و گریس لین کونگ در نقش لو به ایفای نقش پرداخته اند.


عملکرد فیلم دعوت به قتل 2023

از نظر تولید، Invitation to a Murder به وضوح بودجه زیادی ندارد، که باعث می شود فیلم زیباتر به نظر برسد. برای دانلود فیلمInvitation to a Murder به پایین صفحه مراجعه کنید. لباس ها و طراحی های صحنه نگاه آگاتا کریستی را میخکوب می کند و من را به یاد فیلم اقتباسی «قتل در قطار سریع السیر شرق» در سال ۱۹۷۴ می اندازد. فیلم Invitation to a Murder تقریباً شبیه یک فیلم 2023 نیست، بلکه نسخه بازسازی شده فیلمی است که دهه ها پیش منتشر شده است و این به جذابیت فیلم می افزاید. اگر فیلم سرنخ محصول سال 1985 را دیده اید، فیلم دعوت به قتل 2023 باید برایتان آشنا باشد، زیرا این فیلم تقریباً مستقیم و بدون پایان های چندگانه پخش می شود. فیلم  Invitation to a Murder تأثیر آگاتا کریستی بر خود را به نمایش می گذارد، حتی از شخصیت کارآگاه معروف نویسنده، هرکول پوآرو، در صحنه اولیه یاد می کند. مطمئناً اخیراً کمبودی در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی الهام گرفته از کریستی وجود نداشته است - See How They Run، Glass Onion، و حتی فصل چهارم You all به وضوح از آگاتا کریستی الهام گرفته اند - اما Invitation to a Murder در مقیاس کوچک تر از هر سه فیلم به نظر می‌رسد. در فیلم Invitation to a Murder’s یک قتل وجود دارد، تعداد معینی مظنون که موقعیت مکانی دخالت خارجی را غیر ممکن می کند. چنین فرضی فقط به اندازه شخصیت های آن قوی است و خوشبختانه برای فیلم، لیست مظنونان آن بسیار سرگرم کننده است. هیچ کدام از این شخصیت‌ها آنقدر پیچیده یا توسعه‌یافته نیستند، اما این فیلم به آن نیازی ندارد، فقط شخصیت‌های متمایز و مرموز به اندازه ای است که مشکوک شدن به هر یک آسان (و سرگرم کننده) است. اگر به دنبال یک محتوای نود دقیقه ای سرگرم کننده در عصر تعطیلات هستید دانلود فیلم Invitation to a Murder 2023 انتخاب خوبی میتونه باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.