دانلود فیلم
The Artifice Girl

564 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5236
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Artifice Girl
دانلود فیلم The Artifice Girl

خلاصه فیلم The Artifice Girl 2023

ماموران ویژه یک برنامه کامپیوتری پر سر و صدا را کشف می کنند که از یک کودک دیجیتال برای گرفتن شکارچیان آنلاین استفاده می کند. با این حال، آنها به زودی متوجه می‌شوند که پیشرفت اجتناب‌ ناپذیر هوش مصنوعی بسیار سریع تر و غیرقابل محاسبه تر از آن چیزی است که می توانستند تصور کنند و چالش های پیش بینی نشده و پیامد های نگران کننده ای را برای آینده فناوری و بشر به همراه دارد...

 

عوامل ساخت فیلم دختر مصنوعی 2023

فیلم The Artifice Girl 2023 یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و معمایی است. این فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تدوین فرانکلین ریچ در سال 2023 به نمایش در اومد. فیلم دختر مصنوعی یک معمای هیجان انگیز علمی تخیلی جدید در مورد هوش مصنوعی و نحوه استفاده خوب از آن است.  با این حال، این یک داستان هشدار دهنده نیز هست. در مورد چیزهایی که نمی توانیم کنترل کنیم و اینکه ما به عنوان انسان چگونه با آن برخورد می کنیم.
تیتوم متیوز در برنامه ویژه تلویزیونی جدید شبکه CW به نام "The Waltons" بازی می‌کند که بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب و طولانی مدت CBS ساخته شده است.

 

عملکرد فیلم The Artifice Girl 2023

فیلم دختر مصنوعی ۲۰۲۳ در بیست و هفتم آپریل به اکران در امریکا در اومد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۳۵ منتقد امتیاز ۹۱ درصد تایید رو بدست آورد. فیلم The Artifice Girl 2023 موضوع Blade runner و منبع آن یعنی کتاب فیلیپ کی دیک را به یاد می آورد آیا اندروید ها رویای گوسفند برقی را می بینند؟ برای دانلود فیلمThe Artifice Girl 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. اگر یک خاطره در مغز یک اندروید کاشته شود، یک خاطره "شخصی" از دوران کودکی که هرگز اتفاق نیفتاده است، آیا آن حافظه برای اندروید یک چیز واقعی نیست؟ اندروید نمی تواند تفاوت را تشخیص دهد. احساس واقعی بودن می کند. فیلم The Artifice Girl که به سه بخش تقسیم می‌شود، هر کدام حدود نیم ساعت طول می کشد، در اتاقی بسیار کوچک، تاریک و بدون پنجره شروع می شود، جایی که مردی به نام گرت را برای بازجویی آورده اند. فیلم The Artifice Girl 2023 از نظر طرح داستانی سنگین نیست. هر صحنه در یک مکان اتفاق می افتد و فیلم را به شدت ترسناک می کند. شخصیت ها می نشینند یا می ایستند، یا در اتاق های بدون پنجره قدم می زنند، با سوژه های سنگین دست و پنجه نرم می کنند، ارجاعات به آزمون تورینگ را پرت می کنند،  تئوری بازی، دره عجیب و غریب؛ همه در حالی که سعی می کنند با پیچیدگی های مربوط به احساس «چری» یا درک خودشان از احساسات او مقابله کنند. دانلود فیلم The Artifice Girl 2023 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و در حیطه تکنولوژی پیشنهاد میشود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.