دانلود فیلم
Clock

412 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3595
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Clock
دانلود فیلم Clock

خلاصه فیلم Clock 2023

الا پاتل همه چیز دارد: یک خانه مدرن و زیبا در حومه شهر، یک حرفه کامل به عنوان یک طراح داخلی مورد تقاضا و یک زندگی جنسی قوی با همسرش آیدن که در حال آموزش پزشک شدن است اما  همیشه برای نیاز های او آماده است.  این که او هرگز تمایلی برای اضافه کردن یک فرزند به معادله احساس نکرده است، پدر پیرش جوزف را که اغلب به خاطر متقاعد کردنش برای ادامه حق مادری مذهبی خانواده و نسل خونی بازمانده از هولوکاست، احساس گناه می‌کند، متزلزل می‌کند. حتی بهترین دوست باردار الا، شاونا دوست دارد او را ببیند که مادر می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Clock 2023

فیلم ساعت یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ از سرویس استریم Hulu است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی الکسیس جکنو، داستان الا (دیانا آگرون) را به تصویر می کشد که در یک کارآزمایی بالینی ثبت نام می کند تا ساعت بیولوژیکی خراب خود را تعمیر کند. هنگامی که دوستان، خانواده و جامعه او را تحت فشار قرار می دهند تا بچه دار شود، او به این نظر که به جای اینکه از تصمیمش راحت باشد چیزی در او شکسته شده است.  به قول اطرافیانش، زن ها می‌خواهند مادر شوند و اگر این کار را نکنی، شکسته می شوی. فیلم ساعت ۲۰۲۳ در رویکردش به وحشت مادرانه چیزی جز ظرافت در روایت است. 
دایانا آگرون بازیگر آمریکایی است.  او در سریال تلویزیونی FOX Glee 2009 به ایفای نقش پرداخت. دایانا علاوه بر کارش در سریال Glee (2009)، وارد فیلم هایی مانند فیلم Burlesque 2010 شده است.

 

عملکرد فیلم Clock 2023

فیلم ساعت در تاریخ ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۳ از سرویس استریم HULU منتشر شد و انتقادات متفاوتی دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۹ منتقد امتیاز تایید ۷۹ درصد رو بدست آورد. تصاویر واقعاً آزاردهنده جکنو زیر پوست ما می‌خزد و مدت‌ها پس از پایان پرتنش و غم‌انگیز باقی می‌ماند - همه چیز از ترس از پرش استالکر هنگام فرار الا از کلینیک تا جنین مرده زاده شده. برای دانلود فیلم Clock 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. پالت های رنگی اشباع شده کریستین گیبلر، طراح تولید، و نورپردازی مارتیم ویان، فیلمبردار، حس ما را از درون مغز الا تقویت می کند و ما را بیشتر به درون روان شکنجه شده او می کشاند. فیلم Clock 2023 در بهترین حالت زمانی که درگیر تفسیر واقعی درباره مادری است و کمتر زمانی که سعی می‌کند شما را وادار به پریدن کند، متفکرانه به زیرژانر وحشت مادرانه اضافه می‌کند. مادر بودن را نباید به کسی تحمیل کرد و وقتی که شد، نمایش ترسناک شروع می شود.  فقط ای کاش فیلم ساعت ۲۰۲۳ "چرا" را در تمام کاوش هایش باز می کرد. فیلم Clock 2023 از متاکریتیک نمره ۵۹ از ۱۰۰ رو بدست آورد. دانلود فیلم Clock 2023 به طرفداران فیلم های درام ترسناک پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.