دانلود فیلم
Last Sentinel

431 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2861
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Last Sentinel
دانلود فیلم Last Sentinel

خلاصه فیلم آخرین نگهبان 2023

تغییرات آب و هوایی کنترل نشده و افسار گسیخته که در آینده نزدیک اتفاق می افتد باعث افزایش فاجعه آمیز دما و سطح دریا ها شده است. تنها دو قاره بزرگ باقی مانده است و میلیارد ها نفر در جریان مهاجرت دسته جمعی به این سرزمین های بالاتر می میرند. احاطه شده توسط اقیانوسی بی پایان، هزاران مایل دورتر از خانه، خدمه سربازان، به عنوان آخرین سنگر ایستاده اند و از سرزمین خود در برابر تهاجم دشمنی که هرگز ندیده اند دفاع می کنند و نشانه هایی را زیر نظر دارند. تنها و نامطمئن در مورد اینکه چه سرنوشتی در انتظار آنهاست، تنش در حال جوش در میان خدمه وقتی تشدید می شود که یک قایق مرموز به محدوده حرکت می کند - آیا این کمکی است که آنها منتظر آن بوده اند یا چیز بسیار شوم تر؟

 

عوامل ساخت فیلم Last Sentinel 2023

فیلم Last Sentinel 2023 یک فیلم علمی تخیلی، هیجان انگیز محصول بریتانیاست که ما را به آینده ای تاریک می برد. این فیلم به کارگردانی تانل توم و نویسندگی مالاچی اسمیت در سال 2023 به نمایش در اومد. فیلم  Last Sentinel ما را به دنیایی می برد که در آن سیل سیاره را فرا گرفته و باعث جنگ ویرانگر جدیدی شده است.  ما گروه کوچکی از سربازان را در یک نگهبان دنبال می کنیم که در انتظار فرصتی برای بازگشت به خانه هستند و با تهدیدات اقیانوس باز رو به رو می شوند.

 

عملکرد فیلم آخرین نگهبان 2023

فیلم Last Sentinel 2023 در بیست و چهارم مارس در سینما ها به اکران در اومد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 16 منتقد این فیلم امتیاز تایید 31 درصد رو بدست آورد. فیلم آخرین نگهبان 2023 فیلمی به کارگردانی تانل توم با بازی کیت باسورث و توماس کرچمان است. Last Sentinel از آن دست فیلم هایی است که متاسفانه در تاریخ ماندگار نخواهد شد. به اندازه کافی سرگرم کننده است، اما هرگز مانند آنچه هست، به نظر می رسد و رفتار نمی کند: فیلمی با بودجه محدود که تنها جذابیتش این است که اجازه دهیم دوباره کیت باسورث را ببینیم، که در نقش محدودش، کارشو خیلی خوب انجام می دهد. فیلم Last Sentinel 2023 بعنوان یک فیلم جالب نام برده شده است که از آینده ای تاریک استفاده می کند. از فضای باز ایجاد شده در اثر تخریب و سیل روی زمین برای کمک به ایجاد انزوا استفاده می کند. این فیلم بحث بزرگی را در مورد چگونگی زنده ماندن در این دنیا و اینکه چگونه از دست دادن ارتباط می تواند باعث ایجاد یک مشکل بزرگتر شود، مطرح می کند. ما مدام حدس می زنیم که چه تهدیدی می تواند باشد، اما سلاح های موجود برای دفاع از خود را می دانیم. با این حال، به نظر می رسد که این تلاش می کند ما را در شبکه ای از پیچ و خم ها نگه دارد که همیشه آن طور که می توانند به خوبی به نتیجه نمی رسند. برای دانلود فیلم Last Sentinel 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. بازی های بازیگران در طول فیلم قوی هستند و بازیگران باعث میشوند ببینیم شخصیت آن ها در آینده چه می کند. فیلم Last Sentinel 2023 به عنوان یکی از آن فیلم هایی متولد می شود که وقتی خوب بیرون بیایند، چیز های زیادی برای ارائه دارند، به ویژه به عنوان ویترینی برای درخشش کارگردان، در این مورد تانل توم.  او ثابت می کند که می داند چگونه کارش را انجام دهد. این یک فیلم خوب (با توجه به شرایط) است که نمی‌توان از ایده اش به سادگی به عنوان فیلمنامه توسط مالاچی اسمیت استفاده کرد. دانلود فیلم Last Sentinel 2023 و تماشای اون به طرفداران فیلم های علمی تخیلی و آخرالزمانی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.