دانلود فیلم
The Pope's Exorcist

1475 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 39695
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Pope's Exorcist
دانلود فیلم The Pope's Exorcist

خلاصه فیلم The Pope's Exorcist 2023

در سال 1987، آمورث، جن گیر شخصی پاپ، مردی خاکی، اسکوتر سوار، شوخ طبع و اهل عمل، از یک روستای ایتالیایی بازدید می کند که در آن مردی ظاهراً توسط یک شیطان تسخیر شده است. آمورث با کشیش محلی وارد اتاقی می شود که مرد در آن بسته شده است. آمورث در حالی که او را جن گیری می کند، با استفاده از مدال مقدس سنت بندیکت، دیو را به داخل خوکی می راند، که سپس با تفنگ ساچمه ای کشته می شود. این حادثه آمورث را با یک دادگاه کلیسا دچار مشکل می کند، زیرا او بدون اجازه ما فوقش عمل می کرد. یکی از اعضای دادگاه یک اسقف آفریقایی دوستانه به نام لومومبا است، اما دیگری یک کاردینال شرور آمریکایی به نام سالیوان است که نسبت به تسخیر شیطانی بدبین است...

 

عوامل ساخت فیلم The Pope's Exorcist

فیلم جن گیر پاپ یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، فرا طبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی جولیوس اوری بر اساس فیلمنامه ای از مایکل پترونی و ایوان اسپیلیوتوپولوس است که بر اساس کتاب سال 1990 جن گیر داستان خود را می گوید و کتاب 1992 جن گیر: داستان های بیشتر نوشته پدر گابریل آمورث ساخته شده است.  در فیلم The Pope's Exorcist راسل کرو در نقش آمورث به ایفای نقش می پردازد و دانیل زواتو، الکس اسوئه و فرانکو نرو در نقش های فرعی بازی می کنند. تولید فیلم The Pope's Exorcist در سال 2020 آغاز شد، زمانی که Screen Gems حقوق داستان Amorth را خریداری کرد. پس از جایگزینی کارگردان و بازنگری فیلمنامه، فیلمبرداری از آگوست تا اکتبر 2022 در ایرلند انجام شد. 
راسل کرو بازیگر و فیلم ساز نیوزلند است. او ابتدا برای بازی در فیلم محرمانه لس آنجلس (۱۹۹۷) شناخته شد و برای به تصویر کشیدن دانشمند جفری ویگاند در فیلم نفوذی (۱۹۹۹) تونست نظر منتقدان را به خود جلب کند و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد شود. کرو در سال ۲۰۰۰ برای بازی در نقش یک فرماندهٔ رومی در فیلم گلادیاتور ساختهٔ ریدلی اسکات مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

 

عملکرد فیلم جن گیر پاپ

فیلم جن گیر پاپ از تاریخ 6 آوپریل 2023 در چندین کشور و در 14 آپریل در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان حدود ۶۱ میلیون دلار فروخت که در مقابل بودجه 18 میلیونی خودش سود خوبی کرد. در فیلم جن گیر پاپ، راسل کرو در نقش پدر گابریل آمورث، دانیل زواتو در نقش پدر اسکیبل، الکس اسو در نقش جولیا و فرانکو نرو در نقش پاپ به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری اصلی از آگوست تا اکتبر 2022 در دوبلین و لیمریک، ایرلند و رم، ایتالیا انجام شد. در وب‌سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم The Pope's Exorcist امتیاز 50 درصد تایید رو از 84 منتقد، با میانگین نمره 5/10 را به دست آورد. در انجمن این وب سایت آمده است: "فیلم جن گیر پاپ، از بسیاری جهات ترسناکی مقدس است، اما اجرای مقدس ستاره آن پاسخ دعای بسیاری از بینندگان خواهد بود." در متاکریتیک این فیلم بر اساس 19 منتقد، امتیاز 45 از 100 را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. عملکرد کرو بازخوردهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است.  کریس وگنار از رولینگ استون عملکرد او را به طور مثبت بررسی کرد و نوشت که "کرو فیزیک بدنی و جذابیت چشمکی را برای همراهی با جاذبه آمورث به ارمغان می آورد." با این حال، چندین منتقد، از جمله پیرس بوهن و لوک تامپسون از AV Club، لهجه ایتالیایی کرو را مورد انتقاد قرار دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-28 12:38:43
    جالب بود و ارزش دیدن داشت. فقط اول فیلم مینویسه طبق خاطرات واقعی پدر فلان (فحش نیست اسمش یادم نیست)که کمی مشکوک بود برای من
  • 1402-02-14 13:26:04
    فیلم خوبی بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.