دانلود فیلم
Renfield

1157 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 47202
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Renfield
دانلود فیلم Renfield

خلاصه فیلم Renfield 2023

در اوایل قرن بیستم، خون آشام ترانسیلوانیا، کنت دراکولا، با وکیل انگلیسی رنفیلد ملاقات می کند. رنفیلد امیدوار است که معامله ای را برای زمینی انجام دهد و پس از اثبات اینکه دستیار مفیدی است، در نهایت با دراکولا آشنا می شود و به او اجازه می دهد تا جاودانه شود و هنگام مصرف حشرات قدرت و سرعت فوق العاده ای به دست آورد. 90 سال بعد، رنفیلد از آوردن قربانیان به دراکولا و همچنین آزار و اذیت خسته شده است. آنها اخیراً تماس نزدیکی با تعدادی از شکارچیان خون آشام داشتند که تقریباً تعداد زیادی را کشته بودند، بنابراین این دو نفر برای بهبودی به نیواورلئان می روند...

 

عوامل ساخت فیلم Renfield 2023

فیلم رنفیلد یک فیلم در ژانر ترسناک، کمدی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریس مک کی و نویسندگی رایان ریدلی بر اساس داستانی از رابرت کرکمن است که به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است منتشر شد.  این فیلم با الهام از شخصیت‌های رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1897 ساخته شده است که در آن بازیگرانی چون نیکلاس هولت، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو و نیکلاس کیج را بازی می کنند. ساخت فیلم Renfield در سال 2014 اعلام شد که قرار است با تمرکز یک داستان از شخصیت رنفیلد در جهان هیولا کلاسیک ساخته شود، اما فیلم پس از شکست تجاری فیلم مومیایی (2017)، فیلم رنفیلد موقتا کنسل شد. کرکمن بعدا یک نسخه جدید از این فیلم را به استودیو رسوند و به جنبه های کمدی داستان ادامه داد و حقوق تولید توسط سرگرمی های Skybound به دست آمد. Dexter Fletcher در ابتدا به عنوان مدیر در سال 2019 اعلام شد، اما McKay در نهایت او را جایگزین کرد. بسیاری از بازیگر ها بین 2021 آگوست تا سال 2022 پیوستند و فیلمبرداری از ماه فوریه تا اگوست 2022 به وقوع پیوست. 
نیکلاس کیج بازیگر آمریکایی است. او در خانوادهٔ کوپولا به دنیا آمده و جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار و یک جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده است. نیکلاس کیج برای بازی در فیلم های کمدی Moonstruck 1987، فیلم ماه عسل در وگاس ۱۹۹۲ نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد و برای بازی در فیلم ترک لاس وگاس ۱۹۹۵ توانست جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد را کسب کند. او برای به تصویر کشیدن چارلی و دانلد کافمن در کمدی-درام فیلم اقتباس ۱۹۹۲ نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

 

عملکرد فیلم Renfield 2033

فیلم Renfield 2023 با بودجه تولید 65 میلیون دلاری ساخته شد. Renfield در روز 14 آوریل 2023 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم انتقادات متفاوتی از سمت منتقدان دریافت کرد، که از لحن کمونی و اجرای برنامه ها ستایش کرد اما از فیلمنامه و داستان انتقاد کرد. فیلم Renfield یک شکست تجاری قلمداد میشه، که فقط تونست 22 میلیون دلار در برابر بودجه 65 میلیون دلاری خودش بدست بیاره. برای دانلود فیلم Renfield 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 257 منتقد، فیلم Renfield 2023 موفق به دریافت امتیاز تایید 58 درصد شد. متاکریتیک به Renfield نمره 53 از 100 رو داد. در انجمن منتقدان Rotten Tomatoes آمده است: "اگرچه نمی تواند از ستاره های متعهد و فرضیه قاتل خود استفاده کامل کند، اما ترکیب کمدی و ترسناک رنفیلد به اندازه ای غرق می شود که تاثیری بر جای بگذارد."  تیم رابی از دیلی تلگراف به فیلم رنفیلد 3/5 ستاره از پنج داد و نوشت: "این فیلم الزامات اساسی فرمول ضرب و شتم توسط بافی و بلید را برآورده می کند، اما همین. نیازمند تشدید واقعی مخاطرات عاطفی بود.» دانلود فیلم رنفیلد به طرفداران موضوعاتی چون هتل ترانسیلوانیا و خاطرات خون آشام پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-02-28 12:38:23
    کمدی جالبی داشت. ارزش پر کردن اوقات بیکاری رو داشت
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.