دانلود فیلم
The Point Men

515 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 864
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Point Men
دانلود فیلم The Point Men

خلاصه فیلم The Point Men 2023

داستانی در مورد یک دیپلمات و یک مامور سرویس اطلاعات ملی (NIS) که برای نجات گروگان های کره ای که در خاورمیانه ربوده شده اند، تلاش می کنند و جان خود را در خاک خارجی به خطر می اندازند. این فیلم بر اساس وقایع واقعی بحران گروگانگیری کره جنوبی در سال 2007 در افغانستان است، زمانی که 23 مبلغ کره جنوبی دستگیر و در افغانستان گروگان گرفته شدند. هیون بین در نقش یک مامور NIS با کمک دیپلماتی که هوانگ جونگ مین بازی می کند، عملیات نجات و مذاکره را انجام می دهد.

 

عوامل ساخت فیلم Bargaining 2023

فیلم The Point Men یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور کره جنوبی به کارگردانی ییم سون رای و با بازی هوانگ جونگ مین و هیون بین است. این فیلم بر اساس بحران گروگان گیری کره جنوبی در سال 2007 در افغانستان و ماموریت نجات است. فیلم The Point Men در 18 ژانویه 2023 در کره جنوبی منتشر شد و در Dolby Atmos به نمایش درآمد. فیلم Bargaining 2023 با الهام از داستان واقعی 23 داوطلب مسیحی از کره جنوبی که توسط شبه نظامیان طالبان در افغانستان در سال 2007 گروگان گرفته شده بودند، قرار بود فیلمبرداری خود را در اواخر مارس 2020 در اردن آغاز کند، اما به دلیل شیوع COVID-19 فیلمبرداری به تعویق افتاد. فیلمبرداری اصلی در اواخر آوریل 2020 آغاز شد. بازیگران و تیم تولید در ماه جولای برای برنامه فیلمبرداری اردن پرواز کردند. تیراندازی در اردن در سپتامبر 2020 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم The Point Men 2023

فیلم Bargaining 2023 در ابتدا قرار بود در سپتامبر سال 2022 اکران شود، اما به دلیل عواقب کووید-19 و مشغله های بازیگران اصلی به تعویق افتاد. در دسامبر 2022، با انتشار تریلر، تاریخ اکران سینمایی فیلم برای 18 ژانویه 2023 اعلام شد. لی داوون از Cine21 در نقد و بررسی فیلم، بازی هوانگ جونگ مین و هیون بین را ستود و نوشت: "به لطف تنفس پایدار این دو نفر، جذابیت فیلم بیشتر می شود." دانلود فیلم The Point Men 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. لی عقیده داشت که اگرچه روایت کارگردان Im Soon-ry "آنطور که انتظار می رود تمیز و واضح است"، اما فقدان کاتارسیس در روایت شکست شر و نجات ضعیفان ضعف بزرگی است که موفقیت فیلم را تضمین نمی کند. هان هیئون جونگ در نقد Maeil Economy نوشت که «حتی در هماهنگی کامل تر دو قهرمان اصلی، کاتارسیس کمی وجود دارد». هان اوج و انرژی کانگ کی یونگ را دوست داشت اما احساس می کرد فیلم "بی مزه" بود. در پایان، او نوشت که "فکر نمی کنم بخواهم آن را به کسی توصیه کنم یا دوباره آن را تجربه کنم." دانلود فیلم The Point Men 2023 به طرفداران ژانر اکشن، جنایی توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.