دانلود فیلم
2 Fast 2 Furious

616 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 285603
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 2 Fast 2 Furious
دانلود فیلم 2 Fast 2 Furious

خلاصه فیلم دو سریع دو خشن 2003

پس از کمک به جنایتکار شناخته شده دومینیک تورتو، افسر سابق LAPD، برایان اوکانر در میامی با شرکت در مسابقات خیابانی غیرقانونی که توسط دوست مکانیکش تج پارکر سازماندهی شده بود، امرار معاش می کند. پس از پیروزی در یک مسابقه، پلیس ظاهر می شود و برایان دستگیر می شود. رئیس سابقش، مامور اف‌ بی آی، بیلکینز، و مأمور گمرک ایالات متحده، مارکهام، به او توافق می کنند تا مخفیانه کارتر ورون، ارباب مواد مخدر آرژانتینی را در ازای پاک کردن سابقه جنایی اش سرنگون کند. برایان موافقت می کند، به شرطی که بتواند شریک زندگی خود را انتخاب کند.

 

عوامل ساخت فیلم 2 Fast 2 Furious

فیلم 2 سریع 2 خشن، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول سال 2003 به کارگردانی جان سینگلتون بر اساس فیلمنامه مایکل برانت و درک هاس بر اساس داستانی از برانت، هاس و گری اسکات تامپسون است. این فیلم دنباله فیلم سریع و خشن 2001 و دومین قسمت از مجموعه سریع و خشن است. در این فیلم پل واکر در نقش برایان اوکانر در کنار تایریز گیبسون، اوا مندز، کول هاوزر، کریس «لوداکریس» بریجز و جیمز رمار بازی می‌کنند.  در 2 سریع 2 خشن، برایان اوکانر، افسر سابق LAPD و دوستش رومن پیرس (گیبسون) مخفیانه برای خدمات گمرکی ایالات متحده و اف‌بی‌آی می‌روند تا کارتر ورون (هاوزر) سلطان مواد مخدر را دستگیر کنند. دومین فیلم شری سریع و خشن بلافاصله پس از اکران در سینمای نسخه قبلی خود در سال 2001 برنامه ریزی شد و با بازگشت واکر و تهیه کننده نیل اچ. موریتز تایید شد.  وین دیزل و راب کوهن، همبازی و کارگردان فیلم اول، نتوانستند برگردند. گیبسون و سینگلتون در غیاب آنها در سال 2002 به بازیگران پیوستند. برای توضیح متعارف جدایی دیزل، فیلم کوتاه The Turbo Charged Prelude for 2 Fast 2 Furious (2003) تولید و منتشر شد.  فیلمبرداری اصلی 2 Fast 2 Furious در سپتامبر سال 2002 آغاز شد و تا دسامبر آن سال ادامه داشت.

 

عملکرد فیلم 2 سریع 2 خشن 2003

فیلم 2 Fast 2 Furious در سوم ژوئن سال 2003 در آمفی تئاتر یونیورسال لس آنجلس به نمایش درآمد و در 6 ژوئن توسط یونیورسال پیکچرز در سراسر جهان اکران شد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان را در Rotten Tomatoes و Metacritic دریافت کرد. برای دانلود فیلم2 Fast 2 Furious با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هرچند که فیلم  2 Fast 2 Furious بیش از 236 میلیون دلار در مقابل بودجه 76 میلیون دلاری در سرتاسر جهان فروخت و هفدهمین فیلم پرفروش سال 2003 و در آن زمان پرفروش ترین فیلم این مجموعه شد.  یک فیلم مستقل دنباله دار با نام The Fast and the Furious: Tokyo Drift در سال 2006 اکران شد. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم 2 Fast 2 Furious بر اساس 160 بررسی، تنها تونست 36% امتیاز تایید و نمره 4.75/10 را بدست بیاره. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «آدم های زیبا و ماشین‌چ های زیبا در فیلمی که از سلول های مغز مالیات نمی گیرند.» در متاکریتیک میانگین نمره 38 از 100 بر اساس بررسی های 36 منتقد دارد که نشان دهنده « بررسی های عموماً نامطلوب» است. کلارک به فیلم 2 از 4 امتیاز داد و نوشت: «فیلم تماماً درباره مسابقه است و شخصیت ها نادیده گرفته شده اند» دانلود فیلم 2 Fast 2 Furious به طرفداران سری سریع و خشن پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.