دانلود فیلم
Die Hard 2

363 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 371147
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Die Hard 2
دانلود فیلم Die Hard 2

خلاصه فیلم جان سخت 2

در شب کریسمس، دو سال پس از وقایع فیلم قبلی، جان مک کلین اکنون یک ستوان در لس آنجلس است که برای بردن همسرش، هالی، به فرودگاه بین‌المللی دالس می رسد. در همین حال، یک هواپیمای حامل ژنرال رامون اسپرانزا، رهبر نظامی فاسد خارجی نیز به دلیل استفاده از بودجه ایالات متحده برای خرید مواد مخدر، تحت استرداد به دالس می رود.  در انتظار ملاقات با هواپیمای اسپرانزا، سرهنگ سابق ویلیام استوارت رسوا شده است. مک کلین مشکوک، دو نفر از مردان استوارت را به یک منطقه محدود برای دسته‌بندی چمدان ها تعقیب می کند، جایی که درگیری با اسلحه رخ می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Die Hard 1990

فیلم Die Hard 2 (همچنین با اسامی Die Harder یا Die Hard 2: Die Harder شناخته می شود) یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال 1990 به کارگردانی رنی هارلین، نویسندگی استیون ای. د سوزا و داگ ریچاردسون، به نمایش در اومد. جوئل سیلور، و با بازی بروس ویلیس در نقش جان مک‌کلین در کنار بانی بدلیا، ویلیام سادلر، آرت ایوانز، ویلیام آترتون، فرانکو نرو، دنیس فرانتس، فرد تامپسون، جان آموس و رجینالد ول جانسون به ایفای نقش می پردازند. فیلم Die Harder دومین قسمت از سری فیلم های جان سخت، فیلم در چهارم ژوئیه 1990 در ایالات متحده اکران شد. فیلم جان سخت دو مانند فیلم اولش در شب کریسمس رخ می دهد. مک کلین منتظر است تا همسرش در فرودگاه بین‌المللی دالس واشنگتن فرود بیاید، زمانی که تروریست ها سیستم کنترل ترافیک هوایی را در اختیار بگیرند. او باید قبل از تمام شدن سوخت هواپیمای همسرش و چندین پرواز ورودی دیگر که در اطراف فرودگاه هستند، تروریست ها را متوقف کند. این فیلم به طور کلی با نقد های مثبت منتشر شد و منتقدان ضمن انتقاد از مسائل داستان، اکشن و لحن فیلم را تحسین کردند. فیلم Die Hard 2 با فروش 240 میلیون دلاری و دو برابر کردن درآمد فیلم قبلی خود، موفقیت بزرگی در باکس آفیس بود و هفتمین فیلم پرفروش سال شد. پیش از این فیلم «جان سخت» (1988) و پس از آن «جان سخت با یک انتقام» (1995)، «آزاد زندگی کن یا سخت بمیر» (2007) و «یک روز خوب برای جان سختی» (2013) ساخته شده است.  این فیلمنامه از رمان «58 دقیقه» والتر واگر در سال 1987 اقتباس شده است. داستان رمان و فیلم یکسان با کمی تفاوت است. یک افسر پلیس باید تروریست هایی را که در حالی که هواپیمای دخترش بالای سرش می چرخد، گروگان گرفته اند، متوقف کند و قبل از سقوط هواپیما 58 دقیقه فرصت دارد تا این کار را انجام دهد. رودریک تورپ، که در سال 1979 رمان «هیچ‌چیز برای همیشه ادامه نمی‌یابد» را نوشت که بر اساس آن جان سخت ساخته شد، به خاطر خلق «شخصیت‌های اصلی خاص» اعتبار دریافت کرد.

 

عملکرد فیلم جان سخت 1990

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Die Hard 2 بر اساس 66 نقد، میانگین نمره 6.3/10، به 70 درصد امتیاز تاییدیه دست پیدا کرد. برای دانلود فیلم Die Hard 2 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در اجماع انتقادی این سایت آمده است: «هیجانات جدید نسخه قبلی خود را ندارد، اما فیلم Die Hard 2 همچنان به عنوان دنباله ای پرهزینه – و نسبتاً فشرده – با بودجه کلان کار می کند، با تعداد زیادی قطعات تنظیم شده در مورد کمبود های داستان. در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر 17 منتقد، میانگین نمره 67 از 100 را دارد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. فیلم جان سخت ۲ که با بودجه ۶۲-۷۰ میلیون دلاری بسته شد موفق به فروش ۲۴۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی شد. دانلود فیلم Die Hard 2 به طرفداران این سری و ژانر اکشن توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.