دانلود فیلم
A Good Day to Die Hard

603 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 211022
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم A Good Day to Die Hard
دانلود فیلم A Good Day to Die Hard

خلاصه فیلم A Good Day To Die Hard 2013

در مسکو، ویکتور چاگارین، یک مقام بلند پایه و فاسد روس، قصد دارد تا میلیاردر سابق و افشاگر دولتی، یوری کوماروف را در یک محاکمه تقلبی متهم کند، مگر اینکه پرونده محرمانه ای را که گمان می رود حاوی شواهدی برای متهم کردن چاگارین باشد، تحویل دهد.  به طور جداگانه، جک مک کلین، که پس از یک سوءقصد دستگیر شد، با پیشنهاد شهادت علیه کوماروف برای محکومیت کوتاه تر مذاکره می کند.

 

عوامل ساخت فیلم یک روز خوب برای مردن

فیلم یک روز خوب برای جان سخت (به انگلیسی: A Good Day to Die Hard) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و پنجمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم های جان سخت است.  این فیلم به کارگردانی جان مور و نویسندگی اسکیپ وودز ساخته شده است و بروس ویلیس در نقش جان مک کلین در آخرین فیلم خود در این فرانچایز بازی می کند.  طرح اصلی داستان مک کلین را می بیند که به روسیه سفر می کند تا پسرش، جک، یک مامور مخفی سیا را از زندان بیرون بیاورد. در کنار ویلیس، جای کورتنی، کول هاوزر، یولیا اسنیگیر و سباستین کخ نیز در این فیلم بازی می‌کنند. گفتگو ها در مورد پنجمین فیلم Die Hard قبل از اکران قسمت چهارم با نام Live Free or Die Hard آغاز شد و ویلیس تاکید کرد که فیلم آخر این مجموعه نخواهد بود، اما پیش تولید تا سپتامبر 2011 آغاز نشد تا زمانی که جان مور به طور رسمی به عنوان کارگردان معرفی شد. فیلمبرداری در آپریل 2012، عمدتاً در بوداپست، مجارستان آغاز شد.

 

عملکرد فیلم یک روز خوب برای جان سخت

فیلم  A Good Day to Die Hard در 31 ژانویه 2013 در لندن به نمایش درآمد، همزمان با رونمایی از نقاشی دیواری جان سخت در Fox Lot و در سیزدهم فوریه 2013 در ایالات متحده منتشر شد. این تنها فیلم جان سخت است که از Dolby Atmos Surround Mixing استفاده می کند و تنها فیلمی است که در سینماهای IMAX نیز اکران شده است.  فیلم A Good Day to Die Hard باکس آفیس موفقی بود اما به دلیل سکانس های اکشن غیرقابل قبول، فیلمبرداری، کارگردانی، فیلمنامه ضعیف و کلیشه ای، زمان اجرا و عدم شخصیت پردازی، نقدهای منفی زیادی دریافت کرد، اگرچه جلوه های ویژه و بازی ویلیس مورد تحسین قرار گرفتند.  این اولین فیلم تولید شده توسط TSG Entertainment است، از زمانی که توزیع کننده فاکس قرن بیستم از Dune Entertainment پس از اتمام قرارداد توزیع آنها در پایان سال 2012 جدا شد. فیلم یک روز خوب برای جان سخت در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 231 نقد، میانگین نمره 4/10 دارد و فقط 15 درصد تایید شده است.  اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «یک روز خوب برای جان سخت، ضعیف ترین ورودی در یک فرنچایز داستانی است و حتی پوزخند بروس ویلیس هم نمی‌تواند فیلمنامه ای کلیشه ای و بدون الهام را زنده کند». متاکریتیک به فیلم A Good Day to Die Hard نمره 28 از 100، بر اساس نظر 40 منتقد را داد که نشان دهنده "بررسی های عموما نامطلوب" است‌. در هر دو وب سایت، این فیلم در بین فیلم های Die Hard در پایین ترین رتبه قرار گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.